Edukacyjny komiks paragrafowy to kontynuacja przygód 17-letniej Zosi ps. "Oczko" i 15-letniego Janka ps. "Wydra". Ich historia w tym tomie rozpoczyna się 5 sierpnia na warszawskiej Woli, gdzie żołnierze batalionów "Zośka" i "Parasol" zapisują jedne z najpiękniejszych kart walk powstańczych. Oprócz starć frontowych, czytelnicy będą mogli także przyjrzeć się życiu i problemom cywili w walczącej Warszawie oraz emocjom im towarzyszącym. Książka zawiera na końcu materiał edukacyjny poświęcony powstaniu oraz biografie najważniejszych postaci. Zdecydowana większość przygód Janka i Zosi zaś, choć czasem może nieprawdopodobna, oparta została na wspomnieniach uczestników dramatycznych wydarzeń sierpnia 1944 roku. Kadry komiksu przedstawiają też architekturę nieistniejących już fragmentów Warszawy. Jak w każdej grze paragrafowej, czytelnicy-gracze będą mogli wpływać na losy swoich bohaterów. Będą stawać przed różnymi dylematami, wybierać rozwiązania czy rozwiązywać zagadki. Dzięki zróżnicowanym wątkom fabularnym dzieła, nie jest możliwe, by poznać cały komiks za jednym razem.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W londyńskiej dzielnicy Whitechapel dochodzi do nowych morderstw. Inspektor Lestrade otrzymuje listy opisujące zbrodnie, które są podpisane... Kuba Rozpruwacz! Czy dziesięć lat po swoim zniknięciu seryjny morderca powrócił?
UWAGI:
Stanowi część 5 cyklu. Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna oraz pseudonim ilustratora.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata! Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko TY możesz im pomóc! Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to TY jesteś bohaterem!Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach.Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów?Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty`ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!•Wciągająca fabuła z najbardziej znanym detektywem•Formuła gry przeniesiona na kartki komiksu•Świetna zabawa nawet dla jednego gracza
UWAGI:
Na książce wyłącznie pseudonim scenarzysty. Na stronie tytułowej błędny .
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty`ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!•Wciągająca fabuła z najbardziej znanym detektywem•Formuła gry przeniesiona na kartki komiksu•Świetna zabawa nawet dla jednego gracza
UWAGI:
Na książce wyłącznie pseudonim scenarzysty. Na stronie tytułowej błędny .
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Dziś to TY wcielisz się w postać jednej z trzech świnek i przeżyjesz niesamowitą przygodę!
Zbudujesz dom z cegieł czy twierdzę warowną? Złapiesz wilka na lasso czy pobawisz się z nim w chowanego? Na każdej stronie wybierasz, co się zdarzy i decydujesz, jak zakończy się bajka!
UWAGI:
Na okładce: 22 możliwe historie i 5 zakończeń!.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Co roku na Arenie żywiołów spotykają się mistrzowie najtrudniejszych sztuk walki. W ciągu najbliższych dni zmierzą się podczas niezwykle widowiskowego, bezlitosnego turnieju. Zbierz siły, naucz się nowych technik i skorzystaj z pomocy przyjaciół. Wielki zwycięzca jest tylko jeden - w tym roku być może przyszła kolej właśnie na ciebie, bo tutaj bohaterem jesteś ty!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Cześć! Nazywasz się Jagoda i jesteś jeżem. Mieszkasz z rodzicami w Zieloborze. Bardzo lubisz swoje miasto, ale niestety każdego dnia widzisz, jak niszczeje i znika pod kolejną warstwą smogu. Co robisz?- Otwierasz Księgę Zieloboru i postanawiasz uratować miasto. Super! Czeka Cię wiele niezwykłych przygód. Pamiętaj, że czasami może być niebezpiecznie.- Dajesz sobie z tym spokój. Lubisz nudę, po co Ci przygody. Pamiętaj, że to TY zdecydujesz o losie Zieloboru. Podczas wędrówki czeka Cię wiele wyborów i zagadek. Czy zdołasz uratować miasto? Przekonaj się! "Zielobór" to gra książkowa, w której czytelnik sam decyduje o wyborach i fabule. Na końcu każdego paragrafu ma do wyboru kilka opcji i każda z nich odsyła go na inną stronę. "Zielobór" w przyjazny i angażujący sposób przez ciekawą fabułę, zagadki i historię, przybliża zagadnienia związane z ekologią i wpływem naszych działań na środowisko.
UWAGI:
Na okładce: Gra książkowa... muduko.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Oto nowoczesna bajka na miarę naszych czasów! Zamiast monotonnych opowieści, przestarzałych słów i staroświeckich ilustracji mamy współczesny język i grafikę, dynamiczne tempo oraz interaktywną konstrukcję przypominającą grę. Dziecko wciela się w bohaterkę bajki - Złotowłosą dziewczynkę, która gubi się w lesie i dociera do chatki zamieszkanej przez trzy niedźwiadki. Na każdej stronie musi podjąć decyzję, wybierając jedną z dwóch ikonek, która za pomocą indeksu odsyła do konkretnego miejsca w książce. Zostać w chatce czy szukać domu, poczęstować się zupą czy uciekać, wejść do jaskini w lesie czy się wycofać? Akcja bajki "Złotowłosa i trzy misie" przypomina grę, angażuje dziecko i opiekuna, którzy na nowo odkrywają przygody znanych postaci i wspólnie mogą tworzyć nowe historie. Każda książka z serii Ty decydujesz to aż 5 alternatywnych zakończeń i 22 wersje fabuły, które możecie wspólnie miksować do woli! Ty decydujesz to pierwsza tak interaktywna seria książek dla dzieci, które same decydują, jaki będzie przebieg opowieści, zmieniając i układając na nowo fabułę najpopularniejszych bajek na świecie! Dlatego książki z serii Ty decydujesz nigdy się dzieciom nie znudzą!Seria Ty decydujesz otrzymała Nagrodę Główną w kategorii książki dla dzieci w wieku 0-7 lat w konkursie Świat Przyjazny Dziecku 2022/2023, organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.
UWAGI:
Na okładce: 22 możliwe historie i 5 zakończeń!.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni