CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU
Znaleziono 31 pozycji o tematyce: Logistyka
POZ/ODP:
Piotr Blaik [et al.].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza Przedsiębiorstwo - organizacja OPIS FIZYCZNY:
278 s. il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
65/69
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001033447
103344
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Rozdział 1. Tendencje rozwojowe i integracyjne w logistyce w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem 1.1. Wyznaczniki rozwoju logistyki - ujęcie ogólne 1.2. Identyfikacja determinant rozwoju logistyki 1.3. Rozwój koncepcji logistyki i jej miejsce w systemie zarządzania przedsiębiorstwem 1.3.1. Modelowanie faz rozwoju koncepcji logistyki - próba systematyki 1.3.2. "Mapa drogowa" rozwoju logistyki - próba syntezy 1.3.3. Poziom rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw 1.4. Integracja jako istotny wymiar ewolucji logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) 1.5. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej Rozdział 2. Identyfikacja kluczowych wyzwań współczesnej logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) (Piotr Blaik) 2.1. Kluczowe wyzwania współczesnej logistyki jako podstawa kształtowania struktury sieciowej w logistyce 2.2. Katalog kluczowych wyzwań współczesnej logistyki i SCM 2.3. Kluczowe wyzwania logistyki/SCM w świetle badań w krajach zachodnich 2.4. Identyfikacja realizacji kluczowych wyzwań logistyki i SCM w praktyce przedsiębiorstw Rozdział 3. Klasyfikacja i identyfikacja logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem 3.1. Istota oraz podstawowe kierunki oddziaływania logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem 3.2. Kryteria i przekroje klasyfikacji logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3.3. Hierarchizacja logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3.4. Założenia i metodyczne aspekty badań nad logistycznymi determinantami zarządzania przedsiębiorstwem 3.5. Płaszczyzny oddziaływania sfery logistyki na system zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce * Rozdział 4. Identyfikacja komponentów orientacji przepływowej w aspekcie wpływu na zarządzanie i jego efekty w przedsiębiorstwie 4.1. Istota i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem 4.2. Rozwój badań dotyczących związków między logistyką a zarządzaniem i jego efektami w przedsiębiorstwie 4.3. Identyfikacja związków między komponentami orientacji przepływowej a zmianami w zarządzaniu przedsiębiorstwem 4.3.1. Czynniki orientacji przepływowej i stopień jej wdrożenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem 4.3.2. Sytuacyjne uwarunkowania orientacji przepływowej przedsiębiorstwa 4.3.3. Przejawy oddziaływania komponentów orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty zarządzania w przedsiębiorstwie 4.4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce 4.5. Wdrażanie logistyki a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w krajach zachodnich Rozdział 5. Kompetencje logistyki jako czynniki determinujące zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem 5.1. Istota kompetencji i ich hierarchizacja 5.2. Kompetencje logistyki i łańcucha dostaw - próba systematyki i klasyfikacji 5.3. Kompetencje logistyki jako determinanty zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich 5.3.1. Kompetencje logistyki w badaniach Global Logistics Research Team 5.3.2. Kompetencje łańcucha dostaw w koncepcji Supply Chain 2000 5.3.3. Kompetencje logistyki w badaniach European Logistics Association i A.T. Kearney 5.3.4. Przesłanki rozwoju kompetencji logistyki i łańcucha dostaw według Computer Sciences Corporation 5.3.5. Kompetencje logistyki i łańcucha dostaw w badaniach Capgemini 5.4. Kompetencje logistyki jako determinanty zmian w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce Rozdział 6. Strategie logistyczne oraz przesłanki i przejawy ich oddziaływania na zarządzanie przedsiębiorstwem 6.1. Istota strategii logistycznej oraz podstawowe orientacje w jej rozwoju 6.2. Zasoby i zdolności logistyczne w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa 6.3. Orientacja na klienta w logistyce i jej znaczenie w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa 6.4. Możliwości oddziaływania strategii logistycznej na zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem 6.5. Przejawy wpływu strategii logistycznej na zmiany w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce Rozdział 7. Instrumenty zarządzania logistycznego a doskonalenie metod i narzędzi zarządzania przedsiębiorstwem 7.1. Istota i wymiary rozwoju instrumentarium logistycznego 7.2. Systematyka instrumentów logistycznych w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw 7.3. Kierunki oddziaływania instrumentów na modyfikacje metod i narzędzi zarządzania pozalogistycznymi sferami funkcjonalnymi przedsiębiorstwa 7.4. Przepływowo zorientowane systemy informatyczne jako wsparcie procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie Rozdział 8. Planowanie logistyczne jako determinanta zmian w systemie zarządzania przedsiębiorstwem 8.1. Zmiana miejsca i roli planów logistycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem 8.2. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w systemie informacji w przedsiębiorstwie 8.3. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w podsystemie analizy strategicznej 8.4. Wpływ priorytetów logistycznych na przewartościowania w systemie celów przedsiębiorstwa Rozdział 9. Rozwiązania organizacyjne w sferze logistyki a zmiany w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa 9.1. Rozdrobnienie zadań logistycznych a integracja organizacyjna w świetle założeń koncepcji logistyki 9.2. Organizacja procesów logistycznych a przemodelowanie systemu organizacyjnego przedsiębiorstwa 9.3. Formy organizacyjnej implementacji działalności logistycznej 9.4. Tendencje zmian w zakresie umiejscowienia logistyki w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa 9.5. Struktury organizacyjne wykraczające poza przedsiębiorstwo jako ramy zarządzania łańcuchem dostaw Rozdział 10. Controlling logistyczny a zarządzanie w przedsiębiorstwie 10.1. Istota i funkcje controllingu logistycznego 10.2. Controlling logistyczny jako nośnik zmian w systemie zarządzania 10.3. Wyzwania logistyki a controllingowe sterowanie efektami zarządzania UWAGI:
Bibliogr. s. 266-278.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Logistyka zwrotna : teoria i praktyka
AUTOR:
Szołtysek, Jacek. [>>] Twaróg, Sebastian Marek. Autor
POZ/ODP:
Jacek Szołtysek, Sebastian Twaróg.
ADRES WYDAWNICZY:
Poznań : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza ??ańcuch dostaw Odpady - gospodarka OPIS FIZYCZNY:
151, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001126521
112652
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Gospodarka odpadami jest obecnie jednym z głównych elementów strategii ukierunkowanych na ochronę środowiska. Autorzy, uznając znaczenie tej gospodarki dla funkcjonowania gmin, miast, regionów oraz państw, przedstawili w książce: przyczyny powstawania odpadów i gospodarowania nimi, uwarunkowania gospodarki odpadami, logistykę w kształtowaniu strumieni zwrotnych, logistykę zwrotną w systemach gospodarki odpadami i logistykę zwrotną w łańcuchach dostaw.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Wstęp 1. Odpady 1.1. Źródła i przyczyny powstawania odpadów 1.2. Gospodarowanie odpadami 1.3. Klasyfikacja odpadów 2. Ekologiczne, ekonomiczne i prawne uwarunkowania gospodarki odpadami 2.1. Ekologiczne podejście do gospodarowania zasobami 2.2. Ekonomiczne uzasadnienie zagospodarowania odpadów 2.3. Prawne uwarunkowania gospodarki odpadami 3. Logistyka w kształtowaniu strumieni zwrotnych 3.1. Od modelu liniowego do zamykania cyklu gospodarowania 3.2. Logistyka zwrotna jako koncepcja kształtowania przepływów odpadów 3.3. Przedmiot, cele i zadania logistyki zwrotnej 3.4. System logistyczny gospodarowania odpadami 4. Zadania logistyki zwrotnej w systemach gospodarki odpadami 4.1. Zadania logistyki zwrotnej w systemach gromadzenia odpadów 4.2. Zadania logistyki zwrotnej w zakresie transportu odpadów 4.3. Zadania logistyki zwrotnej w systemach zagospodarowania odpadów 4.3.1. Systemy ponownego użycia odpadów 4.3.2. Systemy ponownego wytworzenia 4.3.3. Systemy recyklingu 4.3.4. Systemy unieszkodliwiania odpadów 5. Logistyka zwrotna w łańcuchach dostaw 5.1. Łańcuch dostaw a działania logistyki zwrotnej 5.2. Rola logistyki zwrotnej w konfigurowaniu łańcuchów dostaw 5.3. Logistyka zwrotna a strategia pull-push - praktyka gospodarowania odpadami Zakończenie UWAGI:
Bibliografia strony 147-[152].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing usług logistycznych
AUTOR:
Chrąchol, Urszula. [>>] Jedliński, Mariusz. RedakcjaRosa, Grażyna (1968- ). Redakcja
POZ/ODP:
autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych ; redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza Marketing - metody Usługi - marketing Podręczniki OPIS FIZYCZNY:
308 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001143474
114347
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług logistycznych Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 2.2. Marketing usług 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego 3.1. Wprowadzenie 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych 4.3. Procedury segmentacji rynku 4.4. Wybór rynku docelowego 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych 8.4. Funkcje cen w marketingu 8.5. Możliwe strategie cenowe 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne 8.7. Różnicowanie cen Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji 9.2. Kanały dystrybucji 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix 10.2. Instrumenty promocji 10.3. Reklama 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) 10.6. Public relations 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta 14.1. Definicja pojęcia 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw 15.1. Definicja pojęcia 15.2. Ujęcie marketingowe relacji 15.3. Ujęcie logistyczne relacji Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych 17.3. Projektowanie strategii marketingowych 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu UWAGI:
Bibliografia na stronach 291-304. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
AUTOR:
Wojciechowski, Tadeusz
POZ/ODP:
Tadeusz Wojciechowski.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza Marketing - zarządzanie OPIS FIZYCZNY:
218, [1] s. : il. ; 23 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000848790
84879
UWAGI:
Bibliogr. s. 213-218.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Kozłowski, Remigiusz. RedakcjaSikorski, Andrzej Redakcja
POZ/ODP:
pod red. Remigiusza Kozłowskiego i Andrzeja Sikorskiego.
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2009.
HASŁA:
Logistyka Transport - zarządzanie OPIS FIZYCZNY:
206 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000858614
85861
UWAGI:
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki
POZ/ODP:
red. nauk. Remigiusz Kozłowski i Andrzej Sikorski.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wolters Kluwer, 2013.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza Podręczniki WYDANIE:
Wyd. 2. uaktual. i rozsz.
OPIS FIZYCZNY:
247 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001046997
104699
UWAGI:
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Przewóz ładunków : A.28. Organizacja i nadzorowanie transportu. 1. Planowanie realizacji procesów transportowych
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Transport drogowy w łańcuchach dostaw : wyznaczanie kosztów
AUTOR:
Wasiak, Mariusz.
POZ/ODP:
Mariusz Wasiak, Ilona Jacyna-Gołda.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2016.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza Transport drogowy - ekonomika ??ańcuch dostaw Podręczniki OPIS FIZYCZNY:
168, [1] s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
65/69
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001108411
110841
ODBIORCY:
Dla studentów transportu, inżynierii produkcji i logistyki oraz menedżerów firm przewozowych i spedycyjnych.
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Jedyna książka na rynku, która w przejrzysty sposób określa zasady wyznaczania kosztów transportu drogowego w łańcuchach dostaw, uwzględniając najnowsze trendy w tym zakresie - koszty środowiskowe, czas pracy kierowców, zużycie materiałów eksploatacyjnych.Jednym z warunków efektywnego funkcjonowania łańcuchów dostaw jest ograniczanie kosztów transportu, których udział w całkowitych kosztach logistycznych jest znaczny. Przedsiębiorstwo transportowe może ograniczać koszty tylko wtedy, gdy zna przyczynę ich powstawania oraz potrafi je właściwie przypisać do poszczególnych działań. W tym celu niezbędna jest szczegółowa analiza składowych kosztów, zwłaszcza z podziałem na koszty stałe i zmienne. W tej książce dogłębnej analizie zostały poddane bezpośrednie koszty: - stałe wytworzenia usługi przewozowej, - zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od przebiegu, - zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od czasu, - dodatkowe zmienne wytworzenia usługi przewozowej. Wielkim atutem tej publikacji są liczne przykłady zastosowania omawianych technik. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów transportu, inżynierii produkcji i logistyki. Mogą z niej również skorzystać praktycy - menadżerowie firm przewozowych i spedycyjnych.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> 1. Łańcuch dostaw 1.1. Logistyka i sieci logistyczne 1.2. Pojęcie łańcucha dostaw 1.3. Proces zarządzania łańcuchem dostaw 1.4. Klasyfikacja łańcuchów dostaw 2. Transport w łańcuchach dostaw 2.1. Pojęcie usługi transportowej 2.2. Proces transportowy a proces przewozowy oraz proces technologiczny w transporcie 2.3. Środki transportu stosowane do realizacji zadań przewozowych w łańcuchach dostaw 2.4. Organizacja transportu w łańcuchach dostaw 3. Koszty transportu w łańcuchach dostaw 3.1. Pojęcie kosztu 3.2. Koszty logistyczne 3.3. Koszt transportu a łańcuch dostaw 3.4. Koszty wytworzenia usług transportu drogowego 4. Identyfikacja kosztów transportu drogowego i zasady ich obliczania 4.1. Założenia identyfikacji kosztów transportu drogowego w łańcuchu dostaw 4.2. Bezpośrednie koszty stałe wytworzenia usługi przewozowej 4.2.1. Rodzaje kosztów stałych 4.2.2. Koszty zużycia pojazdów 4.2.3. Koszty finansowania pojazdów 4.2.4. Koszty rejestracji pojazdów i wypisów na pojazdy 4.2.5. Koszty okresowych badań technicznych pojazdów 4.2.6. Koszty ubezpieczenia pojazdów 4.2.7. Koszty podatków od środków transportu 4.2.8. Okresowe opłaty za korzystanie z dróg 4.2.9. Koszty pracy kierowców 4.2.10. Koszty szkoleń i badań kierowców oraz odnawiania ważności ich dokumentów 4.3. Bezpośrednie koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od przebiegu 4.3.1. Rodzaje kosztów zmiennych zależnych od przebiegu 4.3.2. Koszty zużycia materiałów pędnych 4.3.3. Koszty zużycia ogumienia 4.3.4. Koszty obsługi technicznej i napraw oraz mycia pojazdów 4.4. Bezpośrednie koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od czasu 4.5. Bezpośrednie dodatkowe koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej 4.5.1. Koszty dodatkowe ogółem 4.5.2. Podróże służbowe kierowców 4.5.3. Dodatki do wynagrodzenia 4.5.4. Jednorazowe opłaty za korzystanie z infrastruktury transportowej 4.5.5. Opłaty ekologiczne 4.5.6. Ubezpieczenie ładunku 4.5.7. Konwojowanie ładunku 4.5.8. Pilotowanie przewozu ładunku 4.5.9. Opłaty za pozwolenia na przewóz 4.6. Koszty ogólnozakładowe oraz ogólnowydziałowe 4.7. Koszty w całopojazdowym transporcie drogowym w prostych cyklach przewozowych 4.8. Koszty w całopojazdowym transporcie drogowym w złożonych cyklach przewozowych 4.9. Koszty w częściowym oraz dowozowym i rozwozowym transporcie drogowym 5. Podsumowanie UWAGI:
Bibliogr., netogr. s. 159-[169].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Zarządzanie logistyczne w warunkach polskich : praca zbiorowa
POZ/ODP:
pod red. Izabeli Dembińskiej-Cyran.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2004.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza - Polska OPIS FIZYCZNY:
245 s. : il. ; 23 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000999546
99954
UWAGI:
Bibliogr. przy pracach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Zarządzanie logistyką
AUTOR:
Harrison, Alan
POZ/ODP:
Alan Harrison, Remko van Hoek ; tł. Jarosław Sawicki.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010.
HASŁA:
Logistyka - podręcznik OPIS FIZYCZNY:
407 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000858690
85869
ODBIORCY:
Dla studentów i wykładowców uczelni ekonomicznych i technicznych, słuchaczy szkoleń i kursów doszkalających oraz menedżerów przedsiębiorstw.
UWAGI:
Tyt. oryg.: Logistics management and strategy : competing through the supply chain.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 025169 od dnia:2021-09-21 Przetrzymana, termin minął: 2021-10-21
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW