CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU
Znaleziono 44 pozycji o tematyce: Marketing
AUTOR:
Kotler, Philip [>>] Armstrong, Gary. AutorGarbarski, Lechosław. WstępWąsik, Dorota Tłumaczenie
POZ/ODP:
Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik.
ADRES WYDAWNICZY:
[Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2016.
HASŁA:
Marketing Podręczniki akademickie FORMA GATUNEK:
. . . .
OPIS FIZYCZNY:
828 stron : ilustracje ; 31 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001146796
114679
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> CZĘŚĆ I. DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO ROZDZIAŁ 1. MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM CZĘŚĆ II. ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ROZDZIAŁ 3. ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO ROZDZIAŁ 4. ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW ROZDZIAŁ 5. ZROZUMIENIE ZACHOWAŁ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO CZĘŚĆ III. TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŁ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA ROZDZIAŁ 6. STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH ROZDZIAŁ 7. PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA ROZDZIAŁ 8. OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU ROZDZIAŁ 9 STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA ROZDZIAŁ 10. KANAŁY MARKETINGOWE: DOSTARCZANIE WARTOŚCI KLIENTOWI ROZDZIAŁ 11. HANDEL DETALICZNY I HURTOWY ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI KLIENTOWI: REKLAMA I PUBLIC RELATIONS ROZDZIAŁ 13. SPRZEDAŻ OSOBISTA I PROMOCJA SPRZEDAŻY ROZDZIAŁ 14. MARKETING BEZPOŚREDNI I E-MARKETING: BUDOWANIE BEZPOŚREDNICH RELACJI Z KLIENTEM CZĘŚĆ IV. ROZSZERZENIE MARKETINGU ROZDZIAŁ 15. RYNEK GLOBALNY ROZDZIAŁ 16. MARKETING ZRÓWNOWAŻONY: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ETYKA BIZNESU DODATEK 1. PLAN MARKETINGOWY DODATEK 2. MARKETING W LICZBACH UWAGI:
W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów. Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
MarketingTyt. oryg.: "Fast track to success : marketing,".
AUTOR:
Ritchie, Chris.
POZ/ODP:
Chris Ritchie ; [przekł. Magda Witkowska].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : MT Biznes, 2012.
SERIA:
Szybka Droga do Sukcesu
HASŁA:
Marketing - zarządzanie OPIS FIZYCZNY:
286 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001046959
104695
UWAGI:
Na okł.: Wszystko, czego potrzebujesz, by przyspieszyć swoją karierę. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing
AUTOR:
Kotler, Philip [>>] Keller, Kevin Lane (1956- ). AutorMruk, Henryk. RedakcjaPilarczyk, Bogna (1948- ). RedakcjaŚroda, Jacek. TłumaczenieZawiślak, Marek. Tłumaczenie
POZ/ODP:
Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
ADRES WYDAWNICZY:
Poznań : Rebis, 2018.
HASŁA:
Marketing - zarządzanie Podręczniki akademickie WYDANIE:
Na podstawie najnowszego 14 wydannia oryginału.
OPIS FIZYCZNY:
XXV, 708, [114] stron : ilustracje ; 28 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001142927
114292
UWAGI:
U dołu stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Pearson. Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing 4.0 : era cyfrowaTytuł oryginału: "Marketing 4.0: moving from traditional to digital".
AUTOR:
Kotler, Philip [>>] Gasper, Dorota. Kartajaya, Hermawan. AutorSetiawan, Iwan. Autor
POZ/ODP:
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota gasper.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : MT Biznes, 2017.
HASŁA:
Marketing OPIS FIZYCZNY:
184 strony : ilustracje ; 25 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001121021
112102
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty
AUTOR:
Trojanowski, Mariusz
POZ/ODP:
Mariusz Trojanowski.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010.
HASŁA:
Marketing bezpośredni - podręcznik akademicki OPIS FIZYCZNY:
444 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000858737
85873
ODBIORCY:
Dla studentów uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących na kierunkach: zarządzanie, marketing, komunikacja oraz menadżerów i praktyków gospodarczych.
UWAGI:
Bibliogr. s. [440]-444.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing internetowy : nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
AUTOR:
Kępiński, Łukasz.
POZ/ODP:
Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Poltext, 2015.
SERIA:
Twoja Firma Widoczna w Internecie
HASŁA:
Marketing elektroniczny OPIS FIZYCZNY:
154 s. : il. ; 22 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001083831
108383
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka
POZ/ODP:
redaktor naukowy Krzysztof Fonfara ; [autorzy: Krzysztof Fonfara, Bartosz Deszczyński, Adam Dymitrowski, [>>] Łukasz Małys, Paweł Mielcarek, Milena Ratajczak-Mrozek, Filip Nowacki, Marcin Soniewicki, Marcin Wieczerzycki].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2014.
HASŁA:
Marketing międzynarodowy Podręczniki akademickie OPIS FIZYCZNY:
241, [2] s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001064021
106402
ODBIORCY:
Dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, studiów MBA i podyplomowych oraz praktyków.
UWAGI:
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
AUTOR:
Chrąchol-Barczyk, Urszula. [>>] Gracz, Leszek. AutorOstrowska, Izabela. RedakcjaPerenc, Józef (1945- ). RedakcjaPeszko, Kamila. AutorRosa, Grażyna (1968- ). RedakcjaSzwajlik, Anna. AutorWojtkiewicz, Monika. Autor
POZ/ODP:
redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek [>>] Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2016.
SERIA:
Zarządzanie, Marketing
HASŁA:
Marketing Podręczniki akademickie OPIS FIZYCZNY:
333 strony : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001117772
111777
ODBIORCY:
Dla studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych.
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.
UWAGI:
Bibliografia strony 315-326. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia
AUTOR:
Brańka, Sebastian. [>>] Figiel, Adam. AutorFlorek, Magdalena RedakcjaGriszel, Weronika. AutorManczak, Iryna. AutorSzromnik, Andrzej. AutorZadęcka, Ewa. Autor
POZ/ODP:
redakcja naukowa Andrzej Szromnik ; autorzy Sebastian Brańka, Adam Figiel, Weronika Griszel, Iryna Manczak, [>>] Andrzej Szromnik, Ewa Zadęcka ; recenzent: Magdalena Florek.
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2015.
HASŁA:
Marketing terytorialny OPIS FIZYCZNY:
196 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001143467
114346
UWAGI:
Na okładce: Wizerunek, reputacja, marka i promocja jednostki osadniczej oraz rola mediów społecznościowych w działalności marketingowej miast i regionów. Bibliografia strony 183-[193]. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing usług logistycznych
AUTOR:
Chrąchol, Urszula. [>>] Jedliński, Mariusz. RedakcjaRosa, Grażyna (1968- ). Redakcja
POZ/ODP:
autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk i 12 pozostałych ; redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017.
HASŁA:
Logistyka gospodarcza Marketing - metody Usługi - marketing Podręczniki OPIS FIZYCZNY:
308 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
005
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001143474
114347
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług logistycznych Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 2.2. Marketing usług 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego 3.1. Wprowadzenie 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych 4.3. Procedury segmentacji rynku 4.4. Wybór rynku docelowego 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych 8.4. Funkcje cen w marketingu 8.5. Możliwe strategie cenowe 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne 8.7. Różnicowanie cen Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji 9.2. Kanały dystrybucji 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix 10.2. Instrumenty promocji 10.3. Reklama 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) 10.6. Public relations 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta 14.1. Definicja pojęcia 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw 15.1. Definicja pojęcia 15.2. Ujęcie marketingowe relacji 15.3. Ujęcie logistyczne relacji Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych 17.3. Projektowanie strategii marketingowych 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu UWAGI:
Bibliografia na stronach 291-304. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW