ZMIERZ SIĘ Z ZAGADKAMI DETEKTYWISTYCZNYMI Z DRESZCZYKIEM
Poznaj najsławniejsze postaci ze świata grozy, stawiając im czoła wraz z bohaterami opowiadań.
Odwiedź FRANKENSTEINA w jego kryjówce, naucz się chronić przed CZAROWNICAMI, zaskocz groźnego WILKOŁAKA i rozwiąż tajemnicę MUMII. Wślizgnij się też do zamku DRAKULI, przeżyj zatrważającą noc HALLOWEEN i wstąp do jaskini POTWORA Z LOCH NESS. Poznaj przerażającą historię DOKTORA JEKYLLA i PANA HYDE’A, strzeż się ugryzień ZOMBI i spędź kilka wieczorów z DUCHAMI.
Uwolnisz się od tych historii, jeśli rozwiążesz zagadki, które kryje każda z nich!
UWAGI:
Na okładce: Nie panikuj i baw się dobrze. Do książki dołączono Deszyfrator języka potworów.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Cześć! Nazywasz się Jagoda i jesteś jeżem. Mieszkasz z rodzicami w Zieloborze. Bardzo lubisz swoje miasto, ale niestety każdego dnia widzisz, jak niszczeje i znika pod kolejną warstwą smogu. Co robisz?- Otwierasz Księgę Zieloboru i postanawiasz uratować miasto. Super! Czeka Cię wiele niezwykłych przygód. Pamiętaj, że czasami może być niebezpiecznie.- Dajesz sobie z tym spokój. Lubisz nudę, po co Ci przygody. Pamiętaj, że to TY zdecydujesz o losie Zieloboru. Podczas wędrówki czeka Cię wiele wyborów i zagadek. Czy zdołasz uratować miasto? Przekonaj się! "Zielobór" to gra książkowa, w której czytelnik sam decyduje o wyborach i fabule. Na końcu każdego paragrafu ma do wyboru kilka opcji i każda z nich odsyła go na inną stronę. "Zielobór" w przyjazny i angażujący sposób przez ciekawą fabułę, zagadki i historię, przybliża zagadnienia związane z ekologią i wpływem naszych działań na środowisko.
UWAGI:
Na okładce: Gra książkowa... muduko.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Oto nowoczesna bajka na miarę naszych czasów! Zamiast monotonnych opowieści, przestarzałych słów i staroświeckich ilustracji mamy współczesny język i grafikę, dynamiczne tempo oraz interaktywną konstrukcję przypominającą grę. Dziecko wciela się w bohaterkę bajki - Złotowłosą dziewczynkę, która gubi się w lesie i dociera do chatki zamieszkanej przez trzy niedźwiadki. Na każdej stronie musi podjąć decyzję, wybierając jedną z dwóch ikonek, która za pomocą indeksu odsyła do konkretnego miejsca w książce. Zostać w chatce czy szukać domu, poczęstować się zupą czy uciekać, wejść do jaskini w lesie czy się wycofać? Akcja bajki "Złotowłosa i trzy misie" przypomina grę, angażuje dziecko i opiekuna, którzy na nowo odkrywają przygody znanych postaci i wspólnie mogą tworzyć nowe historie. Każda książka z serii Ty decydujesz to aż 5 alternatywnych zakończeń i 22 wersje fabuły, które możecie wspólnie miksować do woli! Ty decydujesz to pierwsza tak interaktywna seria książek dla dzieci, które same decydują, jaki będzie przebieg opowieści, zmieniając i układając na nowo fabułę najpopularniejszych bajek na świecie! Dlatego książki z serii Ty decydujesz nigdy się dzieciom nie znudzą!Seria Ty decydujesz otrzymała Nagrodę Główną w kategorii książki dla dzieci w wieku 0-7 lat w konkursie Świat Przyjazny Dziecku 2022/2023, organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.
UWAGI:
Na okładce: 22 możliwe historie i 5 zakończeń!.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 039730 od dnia:2024-06-11 Wypożyczona, do dnia: 2024-08-09
Ciemne chmury zgromadziły się nad Krainą Oz. Jej los spoczywa w Twoich rękach.
Czy będąc otoczonym ze wszystkich stron przez nieprzyjaciół, zdołasz odkryć sekrety Złego Czarnoksiężnika? Czy uda Ci się uratować pieska Toto z rąk Latających Małp i uniknąć zemsty Złej Czarownicy z Zachodu?
Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii!
Bohaterowie znani z klasycznej baśni Czarnoksiężnik z Krainy Oz powracają, aby stawić czoło nowemu zagrożeniu. Jednak na takiego przeciwnika nic nie mogło przygotować ani ich. ani Ciebie! W Złym Czarnoksiężniku z Oz to TY decydujesz o losach bohaterów. Możesz wybrać jedną z 6 postaci, którą poprowadzisz przez karty opowieści. Ale uważaj! - od Ciebie zależy, czy ta misja zakończy się sukcesem. Jesteś gotów, by wrócić do Krainy Oz?
UWAGI:
Na okładce: Gra książkowa. Wybierz swoje własne zakończenie.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni