Trzydziesty ósmy tom legendarnej sagi fantasy o wikingu Thorgalu Aegirssonie. Seria została wymyślona przez słynnego scenarzystę Jeana Van Hamme’a i wybitnego polskiego rysownika Grzegorza Rosińskiego.Tytułowy bohater wraca wreszcie z niebezpiecznej podróży do Suthreyjaru, ale nie jest mu pisane cieszyć się domowym spokojem. Jego córeczka Louve zostaje porwana przez dzikich przybyszy z odległych wysp! Thorgal wraz z synem Jolanem ruszają jej na pomoc. Będą świadkami krwawego wyspiarskiego obyczaju, poznają starą opowieść o pięknej kobiecie z morskiego ludu, zmierzą się z pradawną klątwą, znów wezmą udział w rywalizacji między boskimi siłami. Spotkają też nowych przyjaciół, którzy - być może - na dłużej zagoszczą w opowieści o ciemnowłosym wikingu. Najnowsza historia o Thorgalu nie zawiedzie czytelników ani pod względem przygód, ani niezwykłych wydarzeń!Scenariusze "Thorgala" są obecnie pisane przez Yanna Le Pennetiera, współautora innych serii z tego samego uniwersum - "Thorgal - Louve" i "Thorgal - Młodzieńcze lata", a także kilkudziesięciu cykli przygodowych, fantastycznych czy młodzieżowych. Rysunki do tego tomu przygód wikinga stworzył Frédéric Vignaux, grafik specjalizujący się w opowieściach historycznych i legendarnych.
UWAGI:
Seria Thorgal została stworzona przez Jeana Van Hamme`a i Grzegorza Rosińskiego.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W snach może tkwić prawda o tajemnicach przeszłości...
Sara uważa siebie i obie swoje siostry za osoby nieco... dziwne. Pewnie ma rację, skoro Lucilla odzywa się zazwyczaj tylko do swojego kota, Kasjopeja żyje w świecie marzeń o miłości, a sama bohaterka co noc ma sen, w którym główną rolę odgrywa meduza. Gdy zbliża się Dzień Matki, dziewczynki postanawiają dać jej w prezencie album ze starymi zdjęciami, które znalazły na strychu. W miarę porządkowania fotografii zdają sobie sprawę, że wpadly na trop pewnej tajemnicy... Tak rozpoczyna się śledztwo dotyczące przeszlości rodziny. Czy sekret z dawnych lat jest związany z powracającym snem Sary? Dziewczynki nie wiedzą, jak ważne dla nich okaże się rozwiązanie zagadki...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Setny numer Nie ma to, jak po raz setny wywinąć komuś setny numer, setnie się przy tym ubawić i sto razy opowiadać o nim stu bliższym i dalszym znajomym, na czele z samym sobą. Sknerus wie o tym najlepiej, bo ku zaskoczeniu wielu, należy do kaczorów sentymentalnych. Tym razem jego barwne wspomnienia ożyją, a nasz centuś odbędzie fascynującą podróż do przeszłości!
Szalony pociąg Z Jonesem dzieją się dziwne rzeczy. Pod osłoną nocy podkrada się do własnego domu z wielkimi workami na plecach. Najwyraźniej zamienił piwnicę w skład... tylko czego? śmieci? Piachu? Węgla? Donald rozpoczyna własne śledztwo i odkrywa, że...
Wielki mały heros Donald znów musi zmierzyć się z problemem skutecznego ukrycia swej sekretnej tożsamości. Został profesjonalnym psim opiekunem. A zwierzaki lubią wywlekać z zakamarków domu rozmaite rzeczy - szczególnie te, które nie powinny być tak po prostu wywlekane. Ale od czego jest Diodak - wynalazca wszystkiego! Już on skutecznie zmniejszy ryzyko dekonspiracji superbohatera...
W londyńskiej dzielnicy Whitechapel dochodzi do nowych morderstw. Inspektor Lestrade otrzymuje listy opisujące zbrodnie, które są podpisane... Kuba Rozpruwacz! Czy dziesięć lat po swoim zniknięciu seryjny morderca powrócił?
UWAGI:
Stanowi część 5 cyklu. Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna oraz pseudonim ilustratora.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Sherlock Holmes wraz ze swoim bratem Mycroftem wyruszy w podróż dookoła świata! Czekają na nich trzy wyjątkowe śledztwa, w których tylko TY możesz im pomóc! Ramię w ramię z jednym z braci rozwiąż zagadki i przechytrz złoczyńców. Pamiętaj, w tym komiksie to TY jesteś bohaterem!Komiksy paragrafowe to nowa na polskim rynku wydawniczym propozycja zabawy dla tych, którzy kochają tajemnice, ryzyko i wyzwania. Czytelnik, a zarazem gracz, zostaje dzięki nim bohaterem komiksu i tworzy własną fabułę. Wybiera postać, w którą chce się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decyduje o jej losach.Dlaczego komiksy paragrafowe są tak wciągające, pełne emocji i bez reszty angażują gracza? To dlatego, że istnieje wiele sposobów na zakończenie rozgrywki, a czasem również wiele zakończeń komiksu. Wszystko zależy wyborów, jakich dokonuje gracz. To sprawia, że komiksy paragrafowe można czytać wiele razy, z rosnącą ciekawością. Starannie przemyślana mechanika gry, świetna kreska rysowników na długo zatrzymają gracza w świecie walecznych rycerzy, wilkołaków i wampirów, londyńskich detektywów i nieustraszonej łowczyni nagród.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów?Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty`ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!•Wciągająca fabuła z najbardziej znanym detektywem•Formuła gry przeniesiona na kartki komiksu•Świetna zabawa nawet dla jednego gracza
UWAGI:
Na książce wyłącznie pseudonim scenarzysty. Na stronie tytułowej błędny .
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty`ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!•Wciągająca fabuła z najbardziej znanym detektywem•Formuła gry przeniesiona na kartki komiksu•Świetna zabawa nawet dla jednego gracza
UWAGI:
Na książce wyłącznie pseudonim scenarzysty. Na stronie tytułowej błędny .
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Pierwsza część kolejnej dwutomowej opowieści przedstawiającej nieznane przygody sławnego detektywa.Jest rok 1876. Sherlock Holmes nie mieszka jeszcze przy Baker Street ani nie prowadzi praktyki detektywistycznej, jednak dla własnej rozrywki zajmuje się wyjaśnianiem zagadek kryminalnych. Pewien londyński inspektor policji, wiedząc o nieprzeciętnych możliwościach umysłowych Sherlocka, prosi go o pomoc w wyjaśnieniu tajemnicy zaginięć ludzi nauki i sztuki. Rozpoczyna się pierwsza sprawa, w której Holmes współpracuje ze Scotland Yardem.Miniseria Crime Alleys przenosi nas w czasy młodości detektywa wszech czasów. Podczas niezwykłego śledztwa dojdzie do kilku wydarzeń, które zdeterminują całe przyszłe życie Sherlocka Holmesa...Opowieść Crime Alleys tworzy trzecią dylogię cyklu. Scenariusze do wszystkich podserii pisze Francuz Sylvain Cordurié (autor cykli fantasy: Sword, Walkyrie), a rysunkami zajmują się różni graficy, między innymi Włoch Alessandro Nespolino, który zdobył rozgłos ilustracjami do albumu Ed Gein (scen. Dobbs), czwartego tomu serii poświęconej seryjnym mordercom (Dossier tueurs en série).
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Dokończenie historii rozpoczętej w albumie pt.: Pierwsza sprawa. W roku 1876 Sherlock jest młodzieńcem traktującym rozwiązywanie zagadek kryminalnych jako zabawę i umysłowe wyzwanie. Zaczyna się to zmieniać, kiedy nieznani bandyci porywają jego przyjaciela, wirtuoza skrzypiec. Wówczas Holmes rozpoczyna współpracę z policją i próbuje wyjaśnić tajemnicę zniknięć ludzi nauki i sztuki. W końcu sam zostaje uprowadzony przez organizację wpływowego złoczyńcy Henry`ego Moriarty`ego. Sherlock jeszcze nie wie, że wplątał się w intrygę, która sięga samych szczytów władzy Imperium Brytyjskiego. Śledztwo to dramatycznie wpłynie na psychikę początkującego detektywa i będzie rzutować na całe jego przyszłe życie.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni