KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 4 pozycje w odpowiedzi na pytanie: Kotler, Philip
POZ/ODP:
Philip Kotler [et al.] ; konsultacja nauk. przekł. Aniela Styś, Ryszard Kłeczek, Jarosław Woźniczka ; [>>] tł. Lucyna Adamus - rozdz. 15, 16, 18, Wiktor Kisiel - wstęp, noty o aut., rozdz. 1-7, 17, 19-22, Małgorzata Woźniczka - rozdz. 8-14.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002.
HASŁA:
Marketing - podręcznik akademicki OPIS FIZYCZNY:
1104 s. : il., mapa ; 27 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000820284
82028
ODBIORCY:
Podręcznik akademicki.
UWAGI:
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing : wprowadzenie
AUTOR:
Kotler, Philip [>>] Armstrong, Gary. AutorGarbarski, Lechosław. WstępWąsik, Dorota Tłumaczenie
POZ/ODP:
Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik.
ADRES WYDAWNICZY:
[Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2016.
HASŁA:
Marketing Podręczniki akademickie FORMA GATUNEK:
. . . .
OPIS FIZYCZNY:
828 stron : ilustracje ; 31 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001146796
114679
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> CZĘŚĆ I. DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO ROZDZIAŁ 1. MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM CZĘŚĆ II. ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ROZDZIAŁ 3. ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO ROZDZIAŁ 4. ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW ROZDZIAŁ 5. ZROZUMIENIE ZACHOWAŁ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO CZĘŚĆ III. TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŁ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA ROZDZIAŁ 6. STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH ROZDZIAŁ 7. PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA ROZDZIAŁ 8. OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU ROZDZIAŁ 9 STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA ROZDZIAŁ 10. KANAŁY MARKETINGOWE: DOSTARCZANIE WARTOŚCI KLIENTOWI ROZDZIAŁ 11. HANDEL DETALICZNY I HURTOWY ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI KLIENTOWI: REKLAMA I PUBLIC RELATIONS ROZDZIAŁ 13. SPRZEDAŻ OSOBISTA I PROMOCJA SPRZEDAŻY ROZDZIAŁ 14. MARKETING BEZPOŚREDNI I E-MARKETING: BUDOWANIE BEZPOŚREDNICH RELACJI Z KLIENTEM CZĘŚĆ IV. ROZSZERZENIE MARKETINGU ROZDZIAŁ 15. RYNEK GLOBALNY ROZDZIAŁ 16. MARKETING ZRÓWNOWAŻONY: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ETYKA BIZNESU DODATEK 1. PLAN MARKETINGOWY DODATEK 2. MARKETING W LICZBACH UWAGI:
W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów. Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing
AUTOR:
Kotler, Philip [>>] Keller, Kevin Lane (1956- ). AutorMruk, Henryk. RedakcjaPilarczyk, Bogna (1948- ). RedakcjaŚroda, Jacek. TłumaczenieZawiślak, Marek. Tłumaczenie
POZ/ODP:
Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
ADRES WYDAWNICZY:
Poznań : Rebis, 2018.
HASŁA:
Marketing - zarządzanie Podręczniki akademickie WYDANIE:
Na podstawie najnowszego 14 wydannia oryginału.
OPIS FIZYCZNY:
XXV, 708, [114] stron : ilustracje ; 28 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001142927
114292
UWAGI:
U dołu stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Pearson. Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing 4.0 : era cyfrowaTytuł oryginału: "Marketing 4.0: moving from traditional to digital".
AUTOR:
Kotler, Philip [>>] Gasper, Dorota. Kartajaya, Hermawan. AutorSetiawan, Iwan. Autor
POZ/ODP:
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota gasper.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : MT Biznes, 2017.
HASŁA:
Marketing OPIS FIZYCZNY:
184 strony : ilustracje ; 25 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001121021
112102
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW