KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 9483 pozycji w odpowiedzi na pytanie: Wydawnictwo
POZ/ODP:
pod red. Mariusza Szczygła.
ADRES WYDAWNICZY:
Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2014.
HASŁA:
Antologie Reportaż polski - 20 w. OPIS FIZYCZNY:
871, [1] s. ; 25 cm.
SYGNATURA:
82-92
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001016280
101628
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Tom I : Korczak, Jeż, Sieroszewski, Laskowski, Konopnicka, I., Reymont, Rodziewiczówna, Kaden-Bandrowski, Żeromski, Bryła, Staniewski, Moszyński, Strumph-Wojtkiewicz, Parandowski, Dębicki, Nałkowska, Iłłakowiczówna, Krzywicka, Szelburg-Zarembina, Wasilewska, Uniłowski, Wrzos, Wańkowicz, Słonimski, Cat-Mackiewicz, Sobański, Goetel, Pruszyński, Mitzner, Gil, Opoczyński, Leny-Kisielewski, Wierzyński, Mackiewicz, Pietrzak, Osmańczyk, Melcer, Janta-Połczyński, Krajewski, Ostromęcki, Dąbrowska, Ros, Kapuściński, Godek, Urban, Brandys, Kwiatkowski, Rolicki, Kozicki, Strońska, Rowiński, Hołda, Górnicki.
UWAGI:
Literatura rzeczowa i źródła cytatów s. 864-869.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
100/XX : antologia polskiego reportażu XX wieku. T. 2, 1966-2000Tyt. grzbiet.: "Antologia polskiego reportażu XX wieku ".
POZ/ODP:
pod red. Mariusza Szczygła.
ADRES WYDAWNICZY:
Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2014.
HASŁA:
Antologie Reportaż polski - 20 w. OPIS FIZYCZNY:
955, [1] s. ; 25 cm.
SYGNATURA:
82-92
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001016297
101629
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Tom II : Wróblewski, Roszko, Bijak, Szczepański, Wolanowski, Redliński, Lovell, Szejnert, Szymańska, Kąkolewski, Jagiełło, Łopieńska, Turowski, Łuka, Nawrocki, Krall, Miller, Ogórek, Mularczyk, Pietkiewicz, Kuśmierek, "Karta", Berberyusz, Święch, Owsiany, Wójcik, Pielecki, Gabryel, Ostrzycka, Rymuszko, Giełżyński, Bartosz, Seidler, Ostrowska-Metelska, Pasek, Morawski, Stanisławczyk, Wilczak, Smoleński, Pawlak, Hugo-Bader, Ostałowska, Morawska, Matys, Tochman, Nowak, Lipiński, Wróblewska, Jagielski.
UWAGI:
Literatura rzeczowa i źródła cytatów s. 946-951.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
100/XX+50 : antologia polskiego reportażu XX wieku. T. 3, 1910-2000"Sto/dwadzieścia plus pięćdziesiąt " "Antologia polskiego reportażu XX wieku " "Antologia polskiego reportażu dwudziestego wieku "
POZ/ODP:
pod red. Mariusza Szczygła.
ADRES WYDAWNICZY:
Wołowiec : Czarne, 2015.
HASŁA:
Antologie Reportaż polski - 20 w. OPIS FIZYCZNY:
1015 s. ; 25 cm.
SYGNATURA:
82-92
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001100071
110007
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Autorzy: Bolesław Prus, Edward Słoński, Maria Helena Szpyrkówna, Ferdynand Ossendowski, Wanda Mazanowska, Zdzisław Kleszczyński, O.P. [dziennikarz "Tajnego Detektywa"], Helena Boguszewska, Stefania Zahorska, Bernard Singer, Arkady Fiedler, Jerzy Rogowicz, Józef Kisielewski, Roman Fajans, Stanisław Nogaj, Jan Dąbrowski, Zofia Petersowa, Jerzy Pytlakowski, Rachela Auerbach, Kazimierz Koźniewski, Kazimierz Dziewanowski, Lesław Gnot, Klemens Krzyżagórski, Jerzy Ambroziewicz, Olgierd Budrewicz, Monika Warneńska, Andrzej Brycht, Maria Osiadacz, Bogdan Szczygieł, Wiesława Grochola, Helena Kowalik, Ewa Szumańska, Wiktor Osiatyński, Jakub Kopeć, Wojciech Adamiecki, Romuald Karaś, Joanna Siedlecka, Jacek Snopkiewicz, Teresa Torańska, Stanisław Stanuch, Jerzy Szperkowicz, Radosław Sikorski, Piotr Pytlakowski, Wojciech Górecki, Olga Stanisławska, Magdalena Grochowska, Elżbieta Kotarska, Włodzimierz Kalicki, Cezary Łazarewicz, Katarzyna Surmiak-Domańska.
UWAGI:
Bibliogr.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
1199 dowcipów na każdą okazję"Tysiąc sto dziewięćdziesiąt dziewięć dowcipów na każdą okazję "
ADRES WYDAWNICZY:
Poznań : Vesper, 2012.
HASŁA:
Anegdoty polskie FORMA GATUNEK:
. .
OPIS FIZYCZNY:
335, [1] strona ; 20 cm.
SYGNATURA:
82-4/-8
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001175529
117552
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> 1199 dowcipów na każdą okazję, na każdą pogodę, na każdą imprezę, na grilla, do pracy i do czytania przed snem.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
20 lat nowej Polski według Mariusza SzczygłaTytuł odmienny: "20".
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Szczygieł, Mariusz (1966- ). OpracowanieTwożywo. Ilustracje
POZ/ODP:
pomysł, układ i komentarze Mariusz Szczygieł ; ilustracje twożywo ; Instytut Reportażu.
ADRES WYDAWNICZY:
Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2009.
HASŁA:
Publicystyka polska - od 1989 r. Polska - od 1989 r. OPIS FIZYCZNY:
469, [2] strony : ilustracje ; 25 cm.
SYGNATURA:
82-92
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001175864
117586
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Oto Polska:- proboszcz z HIV,- pluton ZOMO, który strzelał w "Wujku"- dwie matki i poczęte przez nie dziecko- student Rydzyka, który uciekł ze szkoły- Sprawiedliwi ratowali Żydów, a teraz się wstydzą sąsiadów- dumny homofob udziela wywiadu- przemycali kokainę w żołądkach, żeby spłacić czynsz26 (a nawet więcej) historii, zapisanych przez najlepszych polskich reporterów. To mój osobisty wybór reportaży o tym, gdzie zaczęła się i dokąd doszła nowa Polska. Nie ta, którą widzimy w Sejmie, ani ta z pierwszych stron gazet. Autorzy:Irena Morawska, Joanna Sokolińska, Joanna Wojciechowska, Karol Podgórski, Włodzimierz Nowak, Wojciech Staszewski, Edyta Gietka, Ewa Winnicka, Witold Szabłowski, Marcin Kołodziejczyk, Anna Fostakowska, Wojciech Bojanowski, Paweł Piotr Reszka, Jacek Antczak, Artur Pałysa, Lidia Ostałowska, Tomasz Kwaśniewski, Katarzyna Surmiak-Domańska, Paweł Smoleński, Jacek Hugo-Bader, Grzegorz Sroczyński, Wojciech Tochman, Mariusz Szczygieł.
UWAGI:
Noty o autorach strony 463-[470].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Administracja publiczna : wyzwania w dobie integracji europejskiej
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Czaputowicz, Jacek (1956- ). Redakcja
POZ/ODP:
redaktor naukowy Jacek Czaputowicz.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012.
HASŁA:
Administracja - Polska - 21 w. Integracja europejska Polska - administracja - 21 w. WYDANIE:
Wydanie 1, 3 dodruk.
OPIS FIZYCZNY:
XVIII, 462 strony : ilustracje ; 25 cm.
SYGNATURA:
35/36
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001191833
119183
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Część 1. Państwo i administracja publiczna Suwerenność państwa w Unii Europejskiej Państwo sprawne. Rozmyślania nad koncepcją, która nie doczekała się jeszcze realizacji, choć jej czas juz nadszedł Administracja publiczna we współczesnym państwie Modernizacja sektora publicznego: nowy program. Przegląd dwóch dekad modernizacji z perspektywy zarządania zasobami ludzkimi Nowe metody zarządzania publicznego w Unii Europejskiej Problemy europeizacji administracji publicznej Stosowanie acquis de l`Union przez administrację publiczną państw członkowskich Unii Europejskiej Część II. Zarządzanie publiczne Zarządzanie w administracji publicznej w dobie globalizacji Rządzić efektywnie. Pięć strumieni sprawowania władzy Administracja czy biznes? Zarządzanie przez rezultaty jako metoda wykonywania zadań w administracji publicznej Zarządzanie jakością w administracji publicznej Zarządzanie jakością w administracji - europejskie wzorce, polskie doświadczenia Wpływ jakości zarządzania na zrównoważony rozwój krajów Europy Środkowej i Wschodniej Władza wykonawcza a grupy interesów. Podstawowe kwestie teoretyczne i praktyka polskiej administracji Partnerstwo obywatelskie. Problematyka relacji administracji publicznej z organizacjami obywatelskimi Część III. Służba cywilna Służba cywilna w procesie integracji europejskiej Zmiany w pozycji i statusie urzędników administracji publicznej. Nowe wyzwania i trendy Ustawa o służbie cywilnej z 18 grudnia 1998 r. w świetle aktów prawnych o państwowej służbie cywilnej z lat 1918-1922 Ustawa o dostępie do informacji publicznej a standardy "otwartego rządu" Funkcje gabinetów politycznych Służba cywilna a władza polityczna w administracji rządowej. Przykłady praktyki innych państw Konstytucyjna wolność słowa i stowarzyszeń urzędników służby cywilnej Część IV. Etyka w służbie publicznej Standardy etyczne w administracji publicznej Etos pracowniczy w urzędach państwowych i samorządowych Wzór urzędnika w ustroju demokratycznym Brytyjska walka o snandardy życia publicznego Korupcja. Zagrożenia i metody jej zwalczania. Empiryczne badania nad poziomem korupcji UWAGI:
Bibliografia strony [450]-451. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Anatomia niewinności : świadectwa niesłusznie skazanychTytuł oryginału: "Anatomy of Innocence : Testimonies of the Wrongfully Convicted". Wariant tytułu: "Świadectwa niesłusznie skazanych ".
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Caldwell, Laura. RedakcjaKlinger, Leslie S. RedakcjaKrólak, Piotr. TłumaczenieScheck, Barry. WstępTurow, Scott (1949- ). Wstęp
POZ/ODP:
pod redakcją Laury Caldwell i Lesliego S. Klingera ; ze wstępami Scotta Turowa i Barry`ego Schecka ; przełożył Piotr Królak.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018.
SERIA:
Na tropie zbrodni
HASŁA:
Sądownictwo - błędy - Stany Zjednoczone - od 1945 r. Więźniowie - Stany Zjednoczone - od 1945 r. Publicystyka amerykańska - 21 w. OPIS FIZYCZNY:
278 stron : ilustracje ; 21 cm.
SYGNATURA:
34
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001133307
113330
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Wzorując się na wybitnych demaskatorach z przeszłości, grupa oburzonych literackich sław Ameryki jednoczy się, by stawić czoło koszmarowi bezprawnych wyroków."Anatomia niewinności to bardzo ważna książka, która ukazuje triumfy i osobiste tragedie niesłusznie skazanych. Wszystkie zawarte w niej opowieści trzymają czytelnika na muszce i powinny stanowić zarazem wyzwanie i przestrogę. Są niezapomniane, wstrząsające i niepozbawione nadziei."Michael Connelly, autor bestsellerowych serii powieści o Harrym Boschu i Mickeyu Hallerze
UWAGI:
Bibliografia.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Antologia tragedii greckiej
POZ/ODP:
notatki na marginesie, cytaty, które warto czytać, [przeł. z grec. Kazimierz Morawski, Jan Kasprowicz [>>] ; aut. oprac. Anna Popławska, Wojciech Rzehak ; il. Jolanta Adamus Ludwikowska].
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Wydawnictwo Greg, 2004.
SERIA:
Lektura z opracowaniem / Greg
HASŁA:
Tragedia grecka - 6-5 w. p. n. e. OPIS FIZYCZNY:
378 s. : il. ; 22 cm.
SYGNATURA:
82-2
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000812692
81269
ZAWIERA: Pokaż zawartość >> Antygona ; Król Edyp / Sofokles. Prometeusz skowany ; Oresteja / Ajschylos. UWAGI:
Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Awers
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Bednarek, Adrian (1984- ). AutorĆwirlej, Ryszard (1964- ). AutorGreń, Hanna (1959- ). AutorGuzowska, Marta. AutorJaniszewska, Izabela (1983- ). AutorMałecki, Robert (1977- ). AutorMatyszczak, Marta. AutorRogala, Małgorzata. AutorStachula, Magda (1982- ). AutorSzczygielski, Bartosz (1985- ). AutorZielke, Mariusz (1971- ). AutorŻarski, Przemysław (1982- ). Autor
ADRES WYDAWNICZY:
Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2020.
HASŁA:
Antologie Opowiadanie polskie - 21 w. OPIS FIZYCZNY:
431 stron ; 21 cm.
SYGNATURA:
SENSACJA
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001189144
118914
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Idealne życie jest ułudą, a najpodlejsze czyny stają się udziałem nawet najlepszych z nas. Miejski krajobraz często przeobraża się w teatr niewyobrażalnych zbrodni, a ulice polskich miast spływają krwią częściej, niż ktokolwiek chciałby przyznać. Sprawiedliwość nie zawsze triumfuje i niekiedy to zło ma ostatnie słowo. "Awers" to brawurowa wyprawa w głąb bezlitosnej miejskiej dżungli. To uważne spojrzenie na otaczający nas świat, w którym nie brak złowieszczych detali. Pełen niewyjaśnionych zbrodni i niesamowitych historii, niemal pulsujących od zawartego w nich zła.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Nieznajoma / Adrian Bednarek Niebiański dom / Ryszard Ćwirlej Czarne niebo / Hanna Greń Maryjka / Marta Guzowska Cała prawda o kłamstwie / Izabela Janiszewska Ciernie / Robert Małecki Telefon z zaświatów / Marta Matyszczak Usługa (najkrótsze śledztwo Górskiej i Tomczyka) / Małgorzata Rogala Praga / Magda Stachula Przystawka / Bartosz Szczygielski W Kampinosie nie ma żmij / Mariusz Zielke Desperacja / Przemysła Żarski. UWAGI:
Na okładce: Dwunastka czołowych polskich autorów kryminalnych, dwanaście miejsc, w których króluje zbrodnia.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redakcja
POZ/ODP:
redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016.
SERIA:
Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN
HASŁA:
Badania marketingowe Marketing Podręczniki akademickie OPIS FIZYCZNY:
604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001151813
115181
ODBIORCY:
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych, menedżerów i pracowników agencji badawczych.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego Część II. Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym - krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej - zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych - korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku Pytania i zadania kontrolne 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji - etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji - przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków Pytania i zadania kontrolne 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw 12. Badania skuteczności systemu komunikacji 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki UWAGI:
Bibliografia, netografia strony 595-[605].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW