KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 186 pozycji w odpowiedzi na pytanie: Wydawnictwo Naukowe
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Czaputowicz, Jacek (1956- ). Redakcja
POZ/ODP:
redaktor naukowy Jacek Czaputowicz.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012.
HASŁA:
Administracja - Polska - 21 w. Integracja europejska Polska - administracja - 21 w. WYDANIE:
Wydanie 1, 3 dodruk.
OPIS FIZYCZNY:
XVIII, 462 strony : ilustracje ; 25 cm.
SYGNATURA:
35/36
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001191833
119183
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Część 1. Państwo i administracja publiczna Suwerenność państwa w Unii Europejskiej Państwo sprawne. Rozmyślania nad koncepcją, która nie doczekała się jeszcze realizacji, choć jej czas juz nadszedł Administracja publiczna we współczesnym państwie Modernizacja sektora publicznego: nowy program. Przegląd dwóch dekad modernizacji z perspektywy zarządania zasobami ludzkimi Nowe metody zarządzania publicznego w Unii Europejskiej Problemy europeizacji administracji publicznej Stosowanie acquis de l`Union przez administrację publiczną państw członkowskich Unii Europejskiej Część II. Zarządzanie publiczne Zarządzanie w administracji publicznej w dobie globalizacji Rządzić efektywnie. Pięć strumieni sprawowania władzy Administracja czy biznes? Zarządzanie przez rezultaty jako metoda wykonywania zadań w administracji publicznej Zarządzanie jakością w administracji publicznej Zarządzanie jakością w administracji - europejskie wzorce, polskie doświadczenia Wpływ jakości zarządzania na zrównoważony rozwój krajów Europy Środkowej i Wschodniej Władza wykonawcza a grupy interesów. Podstawowe kwestie teoretyczne i praktyka polskiej administracji Partnerstwo obywatelskie. Problematyka relacji administracji publicznej z organizacjami obywatelskimi Część III. Służba cywilna Służba cywilna w procesie integracji europejskiej Zmiany w pozycji i statusie urzędników administracji publicznej. Nowe wyzwania i trendy Ustawa o służbie cywilnej z 18 grudnia 1998 r. w świetle aktów prawnych o państwowej służbie cywilnej z lat 1918-1922 Ustawa o dostępie do informacji publicznej a standardy "otwartego rządu" Funkcje gabinetów politycznych Służba cywilna a władza polityczna w administracji rządowej. Przykłady praktyki innych państw Konstytucyjna wolność słowa i stowarzyszeń urzędników służby cywilnej Część IV. Etyka w służbie publicznej Standardy etyczne w administracji publicznej Etos pracowniczy w urzędach państwowych i samorządowych Wzór urzędnika w ustroju demokratycznym Brytyjska walka o snandardy życia publicznego Korupcja. Zagrożenia i metody jej zwalczania. Empiryczne badania nad poziomem korupcji UWAGI:
Bibliografia strony [450]-451. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redakcja
POZ/ODP:
redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016.
SERIA:
Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN
HASŁA:
Badania marketingowe Marketing Podręczniki akademickie OPIS FIZYCZNY:
604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001151813
115181
ODBIORCY:
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych, menedżerów i pracowników agencji badawczych.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego Część II. Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym - krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej - zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych - korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku Pytania i zadania kontrolne 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji - etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji - przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków Pytania i zadania kontrolne 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw 12. Badania skuteczności systemu komunikacji 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki UWAGI:
Bibliografia, netografia strony 595-[605].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Biznes, etyka, odpowiedzialność : podręcznik akademicki
POZ/ODP:
red. nauk. Wojciech Gasparski ; współpr. Anna Lewicka-Strzałecka ; aut. Marek Arszułowicz [et al.].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012.
HASŁA:
Etyka biznesu Społeczna odpowiedzialność biznesu Podręczniki akademickie OPIS FIZYCZNY:
580, [1] s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001046034
104603
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> ROZDZIAŁ 1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu ROZDZIAŁ 2. Audyt etyczny organizacji ROZDZIAŁ 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny ROZDZIAŁ 4. Etos ludzi i instytucji biznesu ROZDZIAŁ 5. Etyczne aspekty działań marketingowych ROZDZIAŁ 6. Etyka biznesu ROZDZIAŁ 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji ROZDZIAŁ 8. Etyka ekonomii ROZDZIAŁ 9. Etyka gospodarcza ROZDZIAŁ 10. Etyka powinności - deontologizm ROZDZIAŁ 11. Etyka pożytku - utylitaryzm ROZDZIAŁ 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 13. Etyka w public relations ROZDZIAŁ 14. Etyka w sferze finansów ROZDZIAŁ 15. Fuzje i przejęcia - analiza etyczna ROZDZIAŁ 16. Geneza etyki działalności gospodarczej ROZDZIAŁ 17. Infrastruktura etyczna biznesu ROZDZIAŁ 18. Kodeksy i programy etyczne ROZDZIAŁ 19. Konflikt interesów ROZDZIAŁ 20. Konsumenci: prawa i obowiązki ROZDZIAŁ 21. Korupcja ROZDZIAŁ 22. Ład korporacyjny ROZDZIAŁ 23. Menedżer - deontologia zawodu ROZDZIAŁ 24. Oceny i decyzje moralne ROZDZIAŁ 25. Odpowiedzialność wobec pracowników ROZDZIAŁ 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności ROZDZIAŁ 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego ROZDZIAŁ 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności ROZDZIAŁ 29. Religia i biznes ROZDZIAŁ 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu ROZDZIAŁ 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania ROZDZIAŁ 32. Teoria cnót ROZDZIAŁ 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne ROZDZIAŁ 34. Trwały i zrównoważony rozwój ROZDZIAŁ 35. Umowa społeczna ROZDZIAŁ 36. Whistleblowing ROZDZIAŁ 37. Zasada podwójnego skutku w działalności gospodarczej ROZDZIAŁ 38. Zaufanie UWAGI:
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy
POZ/ODP:
red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013.
HASŁA:
Marketing elektroniczny OPIS FIZYCZNY:
457, [5] s. : il. kolor. ; 25 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001042944
104294
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: dlaczego Content is The King, czym jest marketing 3.0, dokąd zmierzają social media, dlaczego less is more, jak dbać o klienta w sieci, o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać, w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing, jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową, jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie.
UWAGI:
Na s. red. cop. 2014. Bibliogr. s. 454-458.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Etyka biznesu
POZ/ODP:
redakcja naukowa Jerzy Dietl, Wojciech Gasparski.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999.
SERIA:
Przedsiębiorczość
HASŁA:
Etyka biznesu Gospodarka - etyka OPIS FIZYCZNY:
432 s. ; 21 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001068197
106819
UWAGI:
Bibliogr. s. 403-420 i przy pracach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Finanse międzynarodowe
POZ/ODP:
Bogumił Bernaś [et al.] ; red. nauk. Bogumił Bernaś.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006.
SERIA:
FFF
HASŁA:
Finanse międzynarodowe OPIS FIZYCZNY:
398, [2] s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000842286
84228
UWAGI:
Bibliogr. s. 392-397. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii EuropejskiejInny tytuł: "Finanse publiczne ".
TWÓRCY:
Pokaż informacje [>>] Abodakpi, Joseph Yaw. AutorClowes, David. AutorGrabiński, Tadeusz (1947- ). AutorMoździerz, Anna. AutorOwsiak, Stanisław (1946- ). RedakcjaSalamaga, Marcin. AutorSiddiqui, Kalim. AutorStabryła-Chudzio, Katarzyna (1977- ). AutorŚlusarczyk, Radosław Autor
POZ/ODP:
redakcja naukowa Stanisław Owsiak ; Joseph Abodakpi, rozdział 5, David Clowes, rozdział 10, Tadeusz Grabiński, [>>] rozdział 11, Anna Moździerz, rozdziały 2, 3, 7, Stanisław Owsiak, rozdziały 1, 12, Marcin Salamaga, rozdział 9, Kalim Siddiqui, rozdział 4, Katarzyna Stabryła-Chudzio, rozdział 8, Radosław Ślusarczyk, rozdział 6.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : PWN, copyright 2018.
HASŁA:
Finanse publiczne - kraje Unii Europejskiej Kryzys gospodarczy 2008 r. - kraje Unii Europejskiej Podatek - kraje Unii Europejskiej Wydatki budżetowe - kraje Unii Europejskiej WYDANIE:
Wydanie 1.
OPIS FIZYCZNY:
528 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001143696
114369
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Praca ta jest próbą oceny, w jakim stopniu Nowe Zarządzanie Gospodarcze w Unii Europejskiej pomogło zdyscyplinować finanse publiczne w państwach członkowskich.Autorzy w publikacji wskazują słabe strony instytucjonalnych podstaw funkcjonowania Unii Europejskiej, które pogłębiły niekorzystne zjawiska w sferze realnej oraz fiskalnej w okresie kryzysu finansowego. Ocenione zostały strategie konsolidacji fiskalnych państw członkowskich. Krytycznej analizie poddana została polityka austerity jako metoda konsolidacji finansów publicznych i wiążące się z nią tzw. niekeynesowskie efekty polityki fiskalnej. Szczegółowo omówione są metody dyscyplinowania finansów publicznych takich krajów jak: Niemcy, Wielka Brytania, Węgry, Polska. Uwzględniono także charakterystyczne doświadczenia innych państw członkowskich w celu wskazania zalet i wad realizowanych strategii konsolidacji fiskalnej.Zastosowane metody ilościowe wykorzystane zostały zarówno do zbadania zależności między saldem budżetowym a innymi zmiennymi makroekonomicznymi, jak też do identyfikacji zmian w potencjale ekonomicznym państw członkowskich oraz w ocenie procesów konwergencji gospodarczej.
UWAGI:
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, netografia na stronach 507-528.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Gospodarka regionalna i lokalna
POZ/ODP:
red. nauk. Zbigniew Strzelecki ; aut.: Maciej Borsa [et al.].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008.
HASŁA:
Gospodarka terenowa - Polska - od 1989 r. OPIS FIZYCZNY:
330 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001083800
108380
UWAGI:
Bibliogr. s. 315-318. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Historie kobiet z Gułagu : dusza wciąż boliTyt. oryg.: "Dodnes` tâgoteet : zapiski vašej sovremennicy".
POZ/ODP:
pod red. Siemiona Wileńskiego ; przeł. [z ros.] Anna Kędziorek.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2011.
SERIA:
Świadkowie Historii
HASŁA:
Kobieta - ZSRR Obozy pracy - ZSRR - 1917-1941 r. Więźniowie obozów - ZSRR - 1917-1941 r. OPIS FIZYCZNY:
665, [7] s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
WSPOMNIENIA SYBIRAKÓW
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800000915720
91572
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Prawie wszystkie autorki wspomnień były aresztowane i więzione w latach trzydziestych XX wieku. W swoich utworach opowiadają o sobie, ale znacznie częściej - o losach swych towarzyszy z więzień i obozów. To wspólne przeżywanie tragicznego losu, sprzeciw wobec bezdusznego systemu, niszczącego wspólnotę ludzi, jest źródłem wielkiej siły moralnej."Potworna selekcja okresu stalinowskiego - pisze w swoich wspomnieniach Wiera Szulc - stworzyła, zdawałoby się, nowy gatunek ludzi: pokornych, odrętwiałych, pozbawionych inicjatywy, milczących. Dlatego trzeba, by nasi współcześni usłyszeli głos nielicznych ocalałych przedstawicieli pokolenia początku wieku, którzy zachowali do naszych czasów ideały prawdziwego człowieczeństwa, pomimo koszmaru niesprawiedliwego sadu, tortur i poniżenia, głodu i niewyobrażalnych wyrzeczeń".Wszystkie wspomnienia wchodzące w skład tego zbioru zostały napisane bez autocenzury i bez nadziei na szybką publikację . Wiele z nich pisano potajemnie, za drutem kolczastym.
UWAGI:
U dołu s. tyt. i okł.: Literatura faktu PWN.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21
Marketing międzynarodowy : współczesne trendy i praktyka
POZ/ODP:
redaktor naukowy Krzysztof Fonfara ; [autorzy: Krzysztof Fonfara, Bartosz Deszczyński, Adam Dymitrowski, [>>] Łukasz Małys, Paweł Mielcarek, Milena Ratajczak-Mrozek, Filip Nowacki, Marcin Soniewicki, Marcin Wieczerzycki].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2014.
HASŁA:
Marketing międzynarodowy Podręczniki akademickie OPIS FIZYCZNY:
241, [2] s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001064021
106402
ODBIORCY:
Dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, studiów MBA i podyplomowych oraz praktyków.
UWAGI:
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
DZIAŁANIE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW