KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 1 pozycję której Autorem jest: Wydawnictwo Nieoczywiste.
|
AUTOR: | Kotler, Philip [>>]
Armstrong, Gary. Autor Garbarski, Lechosław. Wstęp Wąsik, Dorota Tłumaczenie
|
POZ/ODP: | Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik. | ![](okladki/ISBN/8363/8363391107.jpg) |
ADRES WYDAWNICZY: | [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2016. |
HASŁA: | - Marketing
- Podręczniki akademickie
|
FORMA GATUNEK: | . . . . |
OPIS FIZYCZNY: | 828 stron : ilustracje ; 31 cm. |
SYGNATURA: | 33 |
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 800001146796 | 114679 |
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>- CZĘŚĆ I. DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO
- ROZDZIAŁ 1. MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA
- ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM
- CZĘŚĆ II. ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW
- ROZDZIAŁ 3. ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO
- ROZDZIAŁ 4. ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW
- ROZDZIAŁ 5. ZROZUMIENIE ZACHOWAŁ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO
- CZĘŚĆ III. TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŁ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA
- ROZDZIAŁ 6. STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH
- ROZDZIAŁ 7. PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA
- ROZDZIAŁ 8. OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU
- ROZDZIAŁ 9 STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA
- ROZDZIAŁ 10. KANAŁY MARKETINGOWE: DOSTARCZANIE WARTOŚCI KLIENTOWI
- ROZDZIAŁ 11. HANDEL DETALICZNY I HURTOWY
- ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI KLIENTOWI: REKLAMA I PUBLIC RELATIONS
- ROZDZIAŁ 13. SPRZEDAŻ OSOBISTA I PROMOCJA SPRZEDAŻY
- ROZDZIAŁ 14. MARKETING BEZPOŚREDNI I E-MARKETING: BUDOWANIE BEZPOŚREDNICH RELACJI Z KLIENTEM
- CZĘŚĆ IV. ROZSZERZENIE MARKETINGU
- ROZDZIAŁ 15. RYNEK GLOBALNY
- ROZDZIAŁ 16. MARKETING ZRÓWNOWAŻONY: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ETYKA BIZNESU
- DODATEK 1. PLAN MARKETINGOWY
- DODATEK 2. MARKETING W LICZBACH
|
UWAGI: | W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów. Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl. Indeks.
|
DOSTĘPNOŚĆ: |
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni | |
|
DZIAŁANIE: | ![](images/zamow.png) |
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? |
![](images/printer.gif) | WYDRUK KATALOGÓW |
|
|