Scooby-Doo i jego przyjaciele z Tajemniczej Spółki wyruszają w pełen atrakcji rejs statkiem. Na pokładzie spotykają potentata na rynku komputerowym wraz z żoną i postanawiają towarzyszyć im w pokazie magii Madame Aurory. Wróżka okazuje podejrzane zainteresowanie pewnym medalionem...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Członkowie Tajemniczej Społki wybierają się do jednego z najbardziej znanych na świecie muzeum figur woskowych. Będzie to dla nich niezwykłe przeżycie. Wyrzeźbione z wosku postacie wyglądają tak realistycznie, jakby za chwilę miały ożyć. Ratunku! Frankenstein naprawdę zaczyna się poruszać i kradnie cenny naszyjnik. Scooby-Doo i jego przyjaciele muszą szybko unieszkodliwić woskowego Franensteina, bo inaczej naszyjnik przepadnie bez śladu!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Czy wierzycie w magię? Bo Scooby i Kudłaty na pewno. Członkowie Tajemniczej Spółki odwiedzają Magiczny Pałac - miejsce, gdzie sztukmistrz potrafi sprawić, że znikąd pojawia się obiad z dwunastu dań - mniam, mniam. Ale jest to także miejsce, w którym Mistrz w Masce powoduje zniknięcie bezcennego naszyjnika. Czy ekipa odkryje prawdę ukrytą za czarnoksięską magią, zanim sztukmistrz zdecyduje się uczynić Scooby’ego i Daphne stałą częścią swojego programu?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Tajemnicza Spółka jest w drodze do "Doliny Szczęścia", megacentrum handlowego. Daphne, Fred, Velma, a nawet Scooby i Kudłaty chcą rzucić swym czujnym okiem na nowy sklep, Laboratorium Potworów Doktora Yuckensteina, gdzie można zrobić na zamówienie swoją własną lalkę minipotwora! Ale ku ogólnemu przerażeniu zupełnie niespodziewanie ożywa wielki potwór, który próbuje wypłoszyć wszystkich klientów. Tajemniczą zagadkę potwora z centrum handlowego może rozwiązać jedynie Scooby-Doo! i jego Tajemnicza Spółka!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Czy w teatrze w Starym Pałacu straszy? Atmosfera odbywającego się tam koncertu robi się gorąca, gdy na scenie pojawia się grający na gitarze duch! Przerażona publiczność ucieka. Jeśli Przebojowy Duch nie zaprzestanie swych upiornych występów, teatr będzie musiał zostać zamknięty. Tylko Tajemnicza Spółka może spuścić kurtynę milczenia na niecne występki żądnego sławy ducha.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zwyczajny wypad za miasto okazuje się wyjątkowo niebezpieczny. Nie dość że kemping mieści się na terenie starej kopalni i w każdej chwili może zapaść się pod ziemię, to jeszcze w okolicy pojawia się... czerwonooki zombi! Czy młodzi detektywy pomogą właściciele kempingu wybrnąć z tej sytuacji?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Profesor Pumpernickel, stary przyjaciel Velmy, założył piękny rezerwat przyrody, w którym odtworzył starożytną cywilizację rodem z Afryki. Scooby i Kudłaty nie mogą się już doczekać przekąski w postaci wspaniałych bananów z rezerwatu. Gdy od celu dzielą ich dosłownie centymetry, pojawia się tajemniczy biały goryl, terroryzujący wszystkich nowo przybyłych. Czy straszliwy goryl istnieje naprawdę? Czy jest obrońcą dawnego porządku? A może ktoś próbuje sabotować pracę profesora? Tajemnicza Spółka wkracza do akcji, aby rozwiązać kolejną zagadkę.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Tajemnicza Spółka spędza popołudnie w wiosce wikingów w "Krainie Szczęśliwej Sally" - nowym parku rozrywki. Scooby i Kudłaty nie mogą się doczekać przejażdżki Perłą Północy, najnowocześniejszą i najszybszą kolejką górską na świecie. Ale kiedy szalony wiking wygania z parku wszystkich gości, zanosi się na to, że nikt nigdy nie będzie jeździł tą kolejką. Tylko Tajemnicza Spółka może schwytać wikinga, zanim doprowadzi on do zamknięcia na zawsze "Krainy Szczęśliwej Sally"!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni