Znów nastały niespokojne czasy. Najwyższy Porządek sieje strach wśród mieszkańców galaktyki. Armie szturmowców szykują się do walki, dowodzone przez tajemniczego przywódcę. Wielu dawnych bohaterów powraca, by pospieszyć na ratunek galaktyce. Jakie tajemnice mogą nam zdradzić? Czy jasna strona znowu zwycięży? Sam się przekonaj! Sięgnij po książkę Kroniki Mocy i poznaj całą historię LEGO Star Wars™. Znajdziesz tu też wiele ciekawostek - dowiesz się, które minifigurki używają mrocznego miecza, dlaczego C-3PO potrzebuje kąpieli w oleju i ile lat ma Hutt Jabba.
UWAGI:
Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Kolejna odsłona przygód Morgana, Ash, Harper, Po i Jodi, czyli czwarta część z serii powieści pt. "Kroniki Woodsword", których akcja toczy się w świecie Minecrafta. Tym razem uczniowie z Woodsword trafiają do wybudowanej w świecie Minecrafta repliki własnej szkoły. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się znajome, lecz przyjaciele szybko odkrywają, że nic nie działa tu według znanych im zasad gry. Atakuje ich horda mrocznych szkieletów, ściany rozpadają się na milion cyfrowych kawałków, a płomienie Netheru pojawiają się w zupełnie nieoczekiwanych miejscach. Wszystko to dzieje się za sprawą nieznajomego, który nazywa siebie Królem Przywoływaczy. Gdy także w prawdziwej szkole Woodsword zaczynają dziać się dziwne rzeczy, przyjaciele wiedzą już, że muszą szybko dowiedzieć się, kto lub co kryje się za Królem Przywoływaczy i czy jest on w stanie wydostać się z gry. Wydanie oficjalne na licencji studia Mojang.
Opis pochodzi od wydawcy
UWAGI:
Na okładce podtytuł: oficjalna przygoda Minecrafta.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
NADZIEJA RODZI SIĘ Z POPIOŁÓW. Dwunastka została Łowczynią i wybrała sobie nowe imię, które odzwierciedla moc jej żywiołu. Brzmi ono: Feniks. Trzy miesiące po zniszczeniu Hunting Lodge, z Pałacu Mrozu przybywa czarownica - pierwsza od dziesięcioleci. Zdesperowana, błaga Feniks o pomoc: Icegaardowi grozi poważne niebezpieczeństwo. Jeśli upadnie, wraz z nim polegną wszystkie klany Ember. Feniks i jej przyjaciele: Piąty, Szósty i Siódemka wyruszają na północ. Czeka ich walka z nowymi, przerażającymi potworami. Muszą również znaleźć sposób na pokonanie straszliwego Cieniorytu. Jednak podczas gdy młoda Łowczyni uczy się kontrolować swój dar, w snach zaczyna ją prześladować upiorna postać bez twarzy: Croke. Feniks będzie musiała zrobić wszystko, co w jej mocy, aby ocalić Ember od śmiertelnego niebezpieczeństwa. Możliwe jednak, że cena, jaką przyjdzie jej za to zapłacić, okaże się zbyt wysoka.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
OSTATNIE STARCIE. Mistrz podszedł bliżej i Feniks poczuła, jak otaczające ją powietrze napiera na nią, gęste i ciężkie niczym ołów. Rozpacz zacisnęła na jej sercu swoje lodowate szpony. Jak mogła myśleć, że uratuje wszystkich, skoro nie potrafiła ocalić nawet siebie? Po wstrząsającej bitwie o Icegaard Feniks i jej przyjaciele dołączają do Łowców zdesperowani, aby zjednoczyć zwaśnione klany, zanim ich wróg, Mistrz, zaatakuje Ember. Ich jedyną nadzieję na zwycięstwo skrywa Grota Światła i ukryta w niej legendarna broń ale znajduje się ona na terytorium goblinów, w przerażającej mrocznej strefie podziemnych jaskiń. Podczas poszukiwania sposobu na uratowanie ich świata bohaterowie będą musieli stawić czoła nieznanym, nowym i śmiertelnie niebezpiecznym stworzeniom. Gdy zbliża się ostateczne, decydujące starcie, Feniks walczy zaciekle o bezpieczeństwo przyjaciół zdeterminowana, aby już nigdy nie stracić nikogo z bliskich jej sercu osób. Ale Mistrz jest okrutniejszy i potężniejszy, niż mogłaby przypuszczać nawet w najśmielszych snach, a gdy jej przeszłość i teraźniejszość ścierają się ze sobą, będzie musiała dokonać niewyobrażalnie trudnych wyborów i poświęcić wszystko, co jej drogie, aby go pokonać.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni