Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życieAutobus energii sprawi, że: odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy, przerwiesz lekturę raz albo dwa razy tylko po to, żeby zadzwonić do swoich bliskich i powiedzieć, jak bardzo ich kochasz, pozbędziesz się odruchów, które hamują cię na drodze osiągnięć, przestaniesz narzekać, bo uświadomisz sobie, jak wiele już masz, polubisz współpracowników, których wcześniej nie znosiłeś.Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej. Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić. Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce.
WYMAGANIA SYSTEMOWE:
Nagranie w formacie mp3.
UWAGI:
Na okładce: Zatankuj swój bak paliwem radości. Zastrzyk motywacji dla Ciebie,k współpracowników i rodziny.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy kursów doskonalących tę umiejętność, że diametralnie odmieniały losy przedsiębiorstw zmagających się z trudnościami, zwielokrotniając ich dochody.Książka "Jak się dobrze sprzedać" wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło "Myśl i bogać się". Przedstawia bardzo interesujące, ciekawe studia przypadków oraz historie z owych prac wyłonione, ale też materiały spisane z jego nagrań, przemówień oraz wykładów. "Jak się dobrze sprzedać" nawiązuje również do książek, inspirowanych filozofią Hilla, innych cenionych autorów. I co istotne - została ona uzupełniona o współczesne komentarze oraz aktualne zjawiska i przykłady ze współczesnego świata biznesu.Niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, za każdym razem, gdy kogoś spotykasz, wyjaśniasz jakąś koncepcję, rozmawiasz przez telefon lub Skype’a czy dzielisz się swoją opinią - sprzedajesz to, co masz najcenniejszego: samego siebie. Nieważne, czy osobiście zajmujesz się sprzedażą, czy też sprzedajesz swoją osobowość, powinieneś przyswoić cenne lekcje oraz sprawdzone techniki, które znajdziesz w tej książce. Przeczytawszy ją, skonstatujesz, jak jest cenna i pożyteczna.
UWAGI:
Na dole strony tytułowej: Jak się dobrze sprzedać to najbardziej kompleksowy zbiór refleksji Napoleona Hilla na temat sprzedawania, sztuki sprzedaży, promowania własnych usług oaz autoprezentacji.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Jednominutowy menedżer i przywództwo : przywództwo sytuacyjne i lepsza komunikacja na linii przełożony-podwładny Tytuł oryginału: "Leadership and the one minute manager : increasing effectiveness through situational leadership".
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się z niej, dlaczego indywidualne dostosowywanie stylów kierowania do poszczególnych pracowników jest tak ważne, dlaczego warto wiedzieć, kiedy należy udzielać wskazówek, wspierać, a kiedy krytykować, oraz jak wybrać styl przywództwa najlepszy dla danej osoby. Dowiesz się także, jak konsekwentne stosowanie jednominutowych technik poprawi jakość zarządzania i przyczyni się do wzrostu motywacji wśród pracowników twojej firmy. Ta godna uwagi, a zarazem łatwa w odbiorze książka zawiera podstawowe wiadomości i wskazówki na temat kreatywnego, spersonalizowanego przywództwa, dzięki którym twoi ludzie zaczną uzyskiwać najlepsze wyniki, a firma osiągnie najwyższe jak dotąd obroty finansowe. Książka ta stanie się dla ciebie przewodnikiem, do którego będziesz wielokrotnie powracał, dopóki posługiwanie się zróżnicowanymi stylami przywództwa w kierowaniu pracą innych i wspieraniu jej nie stanie się twoją drugą naturą, zarówno w roli menedżera, jak i rodzica. Kiedy najlepszy przywódca kończy pracę, ludzie mówią: "Zrobiliśmy to sami!". Książka Jednominutowy Menedżer i przywództwo jest poświęcona przemyśleniom na temat przywództwa sytuacyjnego, a jej współautorami są Pat i Drea Zigarmi. Państwo Zigarmi od ponad dwudziestu lat uczą koncepcji przywództwa sytuacyjnego, opracowują ją i wdrażają. Ci z was, którzy znają już przywództwo sytuacyjne, przekonają się, że w modelu wprowadzono kilka zmian - zmian, które odzwierciedlają rozmowy ze współpracownikami z Blanchard Training and Development Inc., a także stanowią odbicie doświadczeń autorów i pomysłów, którymi dzielili się z nimi menedżerowie.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Mój szef jest idiotą [Dokument dźwiękowy] : jak poradzic sobie z szefem, aby nie przeszkadzał nam w pracy Tytuł oryginału: "Omgiven av daliga chefer ".
Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem. Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami?
WYKONAWCY:
Czyta Bartosz Głogowski.
WYMAGANIA SYSTEMOWE:
Nagranie w formacie mp3.
UWAGI:
Tytuł według etykiety dysku.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Życie zawodowe może uskrzydlać często to przeczuwamy i wiemy, że tak powinno być, ale codzienne realia dalekie są od ideału. Oddajemy pracy tyle czasu, emocji i energii, że gdyby z tego miały wynikać jedynie pieniądze, ta transakcja nie miałaby sensu. Praca może dawać dużo więcej niż tylko pensję i satysfakcję, a Serce i portfel pomaga te wartości odkryć i zrealizować.Książka powstała z myślą o tych, którzy chcą zastanowić się nad zawodową stroną swojego życia i zrozumieć siebie w pracy: swoje potrzeby, nadzieje, aspiracje, ale też problemy, ograniczenia, frustracje i znużenie. Szczególnie przydatna będzie dla osób, które planują zmiany lub okoliczności je do nich zmuszają wybierają swoją drogę zawodową, rozwijają kompetencje, szukają nowej pracy, zastanawiają się nad zmianą zawodu czy branży, chcą awansować bądź myślą o założeniu własnej firmy. Autor filozof, przedsiębiorca i coach pokazuje talenty, przedstawia motywacje, emocje, relacje, decyzje, frustracje i stresy, które do pracy przynosimy bądź które tam powstają. Ich zrozumienie może uczynić nas szczęśliwymi i spełnionymi ludźmi.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy.Praca została podzielona na dwie części, które łącznie stanowią kompleksowe ujęcie omawianego problemu. W pierwszej z nich opisane zostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania oraz kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy.Druga część ma charakter praktyczny - autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla. Rozdziały te uwzględniają specyfikę pracy każdej wymienionej grupy zawodowej i odpowiadają na problemy występujące podczas tworzenia i realizowania systemów motywacyjnych dla każdej z nich.Autor omawia zarówno teorie motywacji, jak i praktyki stosowane w przedsiębiorstwach w sposób krytyczny, co zachęca czytelnika do samodzielnego analizowania przedstawionych zagadnień.
Książka jest przeznaczona dla praktyków zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach oraz studentów wielu specjalności obejmujących tę tematykę.
CZĘŚĆ I. Teoria i praktyka współczesnych systemów motywacyjnych
ROZDZIAŁ 1. Wiedza o motywacji, systemy motywacyjne i podstawowe teorie motywacji
1.1. Motywacja a motywowanie - zakres znaczeniowy pojęć
1.2. Motywowanie czy manipulowanie - definicja systemów motywacyjnych
1.3. Przykład: zarządzanie motywacją w firmie A.Blikle
1.4. Podstawowe teorie potrzeb (treści motywacji)
1.5. Teorie procesu motywacji
ROZDZIAŁ 2. Wskaźniki stanu motywacji
2.1. Wprowadzenie - badania nad wskaźnikami stanu motywacji w organizacji
2.2. Satysfakcja z pracy i jej znaczenie motywacyjne
2.3. Zaangażowanie organizacyjne
2.4. Postrzegane wsparcie ze strony organizacji
2.5. Osobiste zaangażowanie w pracę
2.6. Wskaźniki fluktuacji personelu oraz ich prognozowanie
2.7. Współczesne badania nad satysfakcją pracowników
2.7.1. Współczesne badania nad stanem motywacji pracowników - zasady ogólne
2.7.2. Wykorzystanie badania nad satysfakcją pracowników - przykład
3. Systemy motywacyjne a wynagradzanie
3.1. Motywatory finansowe a koncepcja wynagrodzenia całkowitego
3.2. Bieżące wynagrodzenia gwarantowane
3.3. Wynagrodzenia zmienne
3.4. Świadczenia dodatkowe
3.4.1. "Kafeteryjne" systemy świadczeń
3.4.2. Świadczenia partycypacyjne
3.5. Wynagrodzenie odroczone
3.6. Trendy w rozwoju form wynagrodzenia finansowego
ROZDZIAŁ 4. Motywujące środowisko pracy
4.1. Stres a ocena środowiska pracy
4.2. Stres w pracy jako problem zarządzania
4.3. Redukcja stresu jako czynnik motywacyjny
4.4. Redukcja stresu w pracy a harmonogramy pracy
4.5. Przekazywanie uprawnień decyzyjnych pracownikom a wymagania środowiska pracy
4.6. Modyfikacja przestrzeni i zacieranie granic miedzy pracą a domem
ROZDZIAŁ 5. Systemy motywacyjne związane rozwojem zawodowym
5.1. Znaczenie motywacyjne procedur organizacyjnych związanych z rozwojem kompetencji zawodowych pracowników
5.2. Narzędzia systemów motywacyjnych związanych z rozwojem zawodowym w fazie adaptacji do pracy
5.3. Narzędzia z obszaru rozwoju zawodowego stosowane wobec dojrzałych pracowników jako element systemów motywacyjnych
5.4. Procedury motywacyjne związane z zarządzaniem talentami
5.5. Motywacyjne działania rozwojowe stosowane w fazie derekrutacji
CZĘŚĆ II. Trzy zastosowania systemów motywacyjnych
ROZDZIAŁ 6. Systemy motywowania kadry kierowniczej najwyższego szczebla
6.1. Wysokość wynagrodzenia jako czynnik motywujący zarządy - z perspektywy teorii zarządzania
6.2. Teoria agencji jako uzasadnienie struktury pakietu wynagrodzeń dla zarządów
6.3. Wyniki dotyczące uspójnienia wynagrodzeń prezesa i interesów akcjonariuszy w specyficznej sytuacji strategicznej, uzyskane w ramach teorii agencji
6.4. Czy prezesi mają wpływ na wyniki działania firmy?
6.5. Niefinansowe czynniki motywowania prezesów do działania w interesie firmy
ROZDZIAŁ 7. Zarządzanie systemami motywacji dla pracowników wiedzy
7.1. Zarządzanie pracownikami wiedzy jako problem w naukach o zarządzaniu
7.2. Gospodarka oparta na wiedzy - pracownicy wiedzy i ich rola zawodowa
7.3. Typologie zadań realizowanych przez pracowników wiedzy
7.4. Systemy motywacyjne stosowane wobec pracowników wiedzy różnych typów
7.5. Specyficzne zadania wynikające z wymogów zarządzania wiedzą w organizacji oraz problemy motywacyjne z tym związane
ROZDZIAŁ 8. Zarządzanie motywacją handlowców
8.1. Handlowcy, sprzedawcy, "misjonarze" - o zróżnicowaniu w działach handlowych firm
8.2. Sposoby motywowania finansowego i wynagradzania handlowców
8.3. Motywacyjne znaczenie systemów kontroli
8.4. Zarządzanie motywacją w zespołach handlowych
8.5. Konkursy dla sprzedawców
8.6. Systemy motywacyjne z obszaru zarządzania rozwojem stosowane wobec dla handlowców
8.7. Systemy motywacyjne dla handlowców a ograniczanie fluktuacji kadr
UWAGI:
Bibliogr. s. [322]-335.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 025169 od dnia:2021-09-21 Przetrzymana, termin minął: 2021-10-21