KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
Znaleziono 1 pozycję o tematyce: Badania marketingowe
|
TWÓRCY: | Pokaż informacje [>>]
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redakcja
|
POZ/ODP: | redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska. | |
ADRES WYDAWNICZY: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016. |
SERIA: | Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN |
HASŁA: | - Badania marketingowe
- Marketing
- Podręczniki akademickie
|
OPIS FIZYCZNY: | 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. |
SYGNATURA: | 33 |
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 800001151813 | 115181 |
ODBIORCY: | Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych, menedżerów i pracowników agencji badawczych. |
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>- Część I. Formułowanie celów i organizacja badań
- 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych
- 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych
- 1.2. Etapy procesu badania marketingowego
- Część II. Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia
- 2. System informacji marketingowej i organizacja badań
- 2.1. System informacji marketingowej
- 2.2. Organizacja badań marketingowych
- 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą
- 2.4. Strategiczne badania marketingowe
- 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych
- 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym
- 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym
- 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym - krajowej
- 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej - zagranicznej
- 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych
- 3.6. Jakość danych wtórnych - korzyści i ograniczenia ich gromadzenia
- 4. Gromadzenie danych pierwotnych
- 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku
- 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych
- 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach
- 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych
- 4.5. Eksperymenty
- 5. Badania marketingowe przez internet
- 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych
- 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym
- 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet
- 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet
- 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań
- 5.6. Badania serwisów internetowych
- 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu
- Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym
- 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
- 6.1. Badania czynników makrootoczenia
- 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia
- 6.3. Analiza konkurencji
- 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku
- Pytania i zadania kontrolne
- 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
- 7.1. Analiza udziału w rynku
- 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa
- 7.3. Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń
- 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
- 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja,
- poziomy segmentacji
- 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji
- w przedsiębiorstwie
- 8.3. Proces segmentacji - etapy, poziomy, rodzaje
- 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku
- 8.5. Zastosowanie segmentacji - przykłady procedur
- 9. Badania produktu
- 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu
- 9.2. Badania nowego produktu
- 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi
- 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu
- 9.5. Testowanie marketingowe produktu
- 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej
- 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu
- 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia
- 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa
- 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków
- Pytania i zadania kontrolne
- 10. Metody badania cen
- 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach
- 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie
- 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami
- 10.4. Analiza kosztów krańcowych
- 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu
- 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem
- 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny
- 11. Badania systemu dystrybucji
- 11.1. Uwagi wstępne
- 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji
- 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych
- 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów
- 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw
- 12. Badania skuteczności systemu komunikacji
- 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą
- 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą
- 12.3. Badanie zasięgu reklamy
- 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy
- 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie
- 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań
- 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej
- 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży
- 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów
- 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji
- 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów
- 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów
- 13.4. Badania Mystery Shopping
- 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów
- 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji
- 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki
|
UWAGI: | Bibliografia, netografia strony 595-[605].
|
DOSTĘPNOŚĆ: |
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni | |
|
DZIAŁANIE: | |
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? |
|
WYDRUK KATALOGÓW |
|
|