KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻYPrzeszukiwanie katalogu po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki serie Wyświetlonych zostanie max na stronie: 10205 opisów Znaleziono 1 pozycję o tematyce: Reklama psychologia Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Marc21 Psychologia zachowań konsumenckich AUTOR:Falkowski, AndrzejPOZ/ODP:Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2001. SERIA:Ekonomia i Zarządzanie HASŁA:Konsumenci (ekon.)Marketing - metodyMarketing - psychologiaPostawyReklama - psychologiaZachowanie OPISFIZYCZNY:288 s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:65/69 KOD KRESKOWYINWENTARZ:80000078516378516 UWAGI:Bibliogr. - Indeksy. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni DZIAŁANIE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIE ODZNACZ WSZYSTKIE