Jak uwieść konsumenta, czyli o manipulacjach w reklamie
Reklama w kontekście marketingu historycznego
Krytyczny nurt marketingu
Nowy konsument = nowa reklama
Część II. Reklama w nowych mediach
Reklama w Internecie
Reklama w social media. Wybrane zagadnienia
Blogosfera jako nośnik reklamy
Gry wideo i product placement. Perspektywy wykorzystania znanej techniki w nowym kontekście
Część III. Reklama - studia przypadków
W luce stabilności - poszukiwanie modelu biznesu starych mediów w cyfrowym środowisku
Promocja prasy w nowych mediach
Crowdsourcing jako narzędzie kreowania marki w kontekście mediów społecznościowych
Reklama instytucji kultury - analiza wybranych przypadków
Nowe forma promocji książki
UWAGI:
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej. Bibliogr. przy pracach. Streszcz. ang. przy pracach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni