PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU |
Gra o Juliana
LDR | 01928cam 2200241 i 4500 | |
001 | n 20110910183127039476 | |
005 | 20181203133313.0 | |
008 | 110910s2011____pl_|||||_|||||000|||pol_d | |
020 | a 9788324139613 | |
040 | a GD W d KLO d SWD d SOCH_SOM | |
041 | a pol h eng | |
100 | a Griffin, Adele. | |
245 | a Gra o Juliana / c Adele Griffin ; przekł. Ewa Spirydowicz. | |
260 | a Warszawa : b Wydawnictwo Amber, c 2011. | |
300 | a 206 s. ; c 21 cm. | |
500 | a Tyt. oryg.: The Julian game. | |
655 | a Powieść młodzieżowa amerykańska y 21 w. 2 JHP BN | |
700 | a Spirydowicz, Ewa. e Tł. | |
920 | a 978-83-241-3961-3 | |
970 | a To był tylko żart. Elizabeth miała być naszą pożeraczką męskich serc. Dziewczyną, która uwiedzie tych wszystkich chłopaków, do których my nawet nie odważyłybyśmy się podejść w realu. Ale im więcej szczegółów dodawałyśmy do profilu Elizabeth, tym bardziej wydawała się rzeczywista.Raye, nowa w liceum, chciałaby być taka jak Ella - najpopularniejsza dziewczyna w szkole, piękna, pewna siebie, uwodzicielska. Ale to co w realu jest niemożliwe, okazuje się łatwe w sieci. Aż za łatwe...Sieć daje możliwości, o jakich się nawet nie marzyło. Można być każdym - wystarczy stworzyć fałszywy profil na Facebooku i już można flirtować z najprzystojniejszym chłopakiem w szkole jako śmiała i kusząca Elizabeth.Ale to co miało być fajną zabawą, wymyka się spod kontroli i zaczyna żyć własnym życiem. W wirtualnym świecie można grać sobą, innymi i o innych - aż gra zacznie grać tobą.Co sprawia, że w Internecie jesteśmy odważniejsi niż w rzeczywistości? Skąd w nas chęć wykreowania swojego fikcyjnego wizerunku? A co jeśli ktoś zechce wykorzystać je przeciwko nam? | |
980 | a 821.111(73)-93 |