PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 3

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Gra o Juliana
LDR
01928cam 2200241 i 4500
001
n 20110910183127039476
005
20181203133313.0
008
110910s2011____pl_|||||_|||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788324139613
040
_ _
a GD W d KLO d SWD d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Griffin, Adele.
245
1 0
a Gra o Juliana / c Adele Griffin ; przekł. Ewa Spirydowicz.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Amber, c 2011.
300
_ _
a 206 s. ; c 21 cm.
500
_ _
a Tyt. oryg.: The Julian game.
655
_ 7
a Powieść młodzieżowa amerykańska y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Spirydowicz, Ewa. e Tł.
920
_ _
a 978-83-241-3961-3
970
_ _
a To był tylko żart. Elizabeth miała być naszą pożeraczką męskich serc. Dziewczyną, która uwiedzie tych wszystkich chłopaków, do których my nawet nie odważyłybyśmy się podejść w realu. Ale im więcej szczegółów dodawałyśmy do profilu Elizabeth, tym bardziej wydawała się rzeczywista.Raye, nowa w liceum, chciałaby być taka jak Ella - najpopularniejsza dziewczyna w szkole, piękna, pewna siebie, uwodzicielska. Ale to co w realu jest niemożliwe, okazuje się łatwe w sieci. Aż za łatwe...Sieć daje możliwości, o jakich się nawet nie marzyło. Można być każdym - wystarczy stworzyć fałszywy profil na Facebooku i już można flirtować z najprzystojniejszym chłopakiem w szkole jako śmiała i kusząca Elizabeth.Ale to co miało być fajną zabawą, wymyka się spod kontroli i zaczyna żyć własnym życiem. W wirtualnym świecie można grać sobą, innymi i o innych - aż gra zacznie grać tobą.Co sprawia, że w Internecie jesteśmy odważniejsi niż w rzeczywistości? Skąd w nas chęć wykreowania swojego fikcyjnego wizerunku? A co jeśli ktoś zechce wykorzystać je przeciwko nam?
980
_ _
a 821.111(73)-93