PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Jak zrobić film
LDR
03498cam|a2200289|i 4500
001
n 20121108134206029817
005
20181203135821.0
008
121108s2012____pl_|||a|||||||001|||pol_d
020
_ _
a 9788393536061
040
_ _
a WAW BIAŁ 56 d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h ros
100
1 _
a Andrić, Radivoje.
245
1 0
a Jak zrobić film / c Radivoje Andrić ; il. Andrej Vojković ; [tł. z ros. Ola Fotez, Maciej Wernio].
260
_ _
a Warszawa : b Film Pro, c 2012.
300
_ _
a 48 s. : b il. kolor. ; c 30 cm.
500
_ _
a Na okł. : Przeczytaj i spróbuj!...
504
_ _
a Indeks.
655
_ 7
a Film amatorski 2 JHP BN
655
_ 7
a Wydawnictwa dla dzieci 2 JHP BN
700
1 _
a Vojković, Andrej e Il.
700
1 _
a Fotez, Ola e Tł.
700
1 _
a Wernio, Maciej e Tł.
920
_ _
a 978-83-935360-6-1
970
_ _
a Przeznaczona dla dzieci w przedziale wiekowym od 9 do 13 lat książka "Jak zrobić film" ukazała się po raz pierwszy w Serbii w 2007 r. nakładem wydawnictwa Kreativni Centar i od tej pory doczekała się nie tylko wznowień, licznych entuzjastycznych recenzji, ale także tłumaczenia i wydania na rynku chińskim i indonezyjskim. * Tę popularność zawdzięcza zapewne formule: napisano ją lekko, a jednocześnie bardzo konkretnie, poziom języka jest dostosowany do czytelnika, zaś większość pojęć została wytłumaczona za pomocą świetnych ilustracji autorstwa Andrew Vojkovica. * Polską edycję książki "Jak zrobić film" dofinansował Polski Instytut Sztuki Filmowej. * Publikację wsparły także: projekt Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej oraz Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "ę". Książkę rekomenduje sam Andrzej Wajda. * Celem tej książki jest rozbudzić dziecięcą wyobraźnię, a zarazem dostarczyć młodym czytelnikom podstawową wiedzę z zakresu języka filmu. Dzięki temu będą mogli swobodnie i z przyjemnością wykorzystywać środki audiowizualne do wyrażania własnych myśli, a jednocześnie będą w stanie rozkodować przekazy audiowizualne z jakimi zetkną się w życiu w sposób aktywny, tzn. już nie bezkrytycznie, ale analitycznie. Będą wiedzieć, że wykorzystuje się te środki po to, aby budować sensy, wyrażać emocje i przekazywać informacje, ale także - aby manipulować odbiorcą. Przystępnej definicji każdego z pojęć towarzyszą wymowne i dowcipne ilustracje, a także ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez czytelnika. Dzięki nim zdobędzie on krok po kroku szereg umiejętności: kompozycji kadru, animacji ujęcia, zmiany punktu widzenia, reżyserii sceny czy montażu sekwencji filmowych. * Młodzi czytelnicy książki "Jak zrobić film" poznają podstawy języka filmowego i za pomocą ćwiczeń - uczą się realizować je w praktyce. Zdobywają umiejętności pozwalające im wykorzystać film jako środek ekspresji. Realizacja ćwiczeń rozwija nie tylko myślenie twórcze ale i analityczne. * "Jak zrobić film" kształci nie tylko przyszłych filmowców, ale także - świadomych widzów. * Książka stanowi świetną lekturę dla nauczycieli chcących włączyć audiowizualne środki przekazu do swoich narzędzi dydaktycznych. (www.azymut.pl)
980
_ _
a 7