PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Psychologia konsumenta : psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
LDR
08612cam|a2200241|i 4500
001
n 20140212103708081449
005
20231214120744.0
008
140212s2007____pl_|||a|||||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788360186558
040
_ _
a BVIII d WAW BIAŁ 20 d SOCH_SOM
100
1 _
a Jachnis, Anna. 1 n 98043298
245
1 0
a Psychologia konsumenta : b psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich / c Anna Jachnis.
260
_ _
a Bydgoszcz ; Warszawa : b Oficyna Wydawnicza BRANTA , c 2007.
300
_ _
a 413 s. : b il ; c 21 cm.
504
_ _
a Bibliogr. s. [392]-411.
650
_ 7
a Konsumenci (ekon.) x psychologia 2 JHP BN
650
_ 7
a Konsumenci (ekon.) x socjologia 2 JHP BN
650
_ 7
a Reklama 2 JHP BN
920
_ _
a 9788360186558
970
_ _
a Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.
980
_ _
a 159.9:316:659.1