PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy
LDR
02179cam|a2200229|i 4500
001
n 20140909110333001402
005
20231214120906.0
008
140909s2013____pl_|||a|||||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788301174491
040
_ _
a LBP d ZSL d WAW BIAŁ 20 d SOCH_SOM
245
0 0
a E-marketing : b współczesne trendy : pakiet startowy / c red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c 2013.
300
_ _
a 457, [5] s. : b il. kolor. ; c 25 cm.
500
_ _
a Na s. red. cop. 2014.
504
_ _
a Bibliogr. s. 454-458.
650
_ 7
a Marketing elektroniczny 2 JHP BN
700
1 _
a Królewski, Jarosław. e Red.
700
1 _
a Sala, Paweł d (1968- ). e Red. 1 n 2004070457
920
_ _
a 978-83-01-17449-1
970
_ _
a Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
980
_ _
a 339.138:004.738.5