PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Filozofia reklamy : historia, psychologia, techniki
LDR
02011cam||2200205|i 4500
001
n 20141013140757005350
005
20231214120931.0
008
141013s2012____pl_|||a|||||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788377200254
040
_ _
a RZESZ 005 c RZESZ 005 d RZESZ 005 d RZESZ 005 d WAW BIAŁ 20 d SOCH_SOM
100
1 _
a Napierała, Magdalena.
245
1 0
a Filozofia reklamy : b historia, psychologia, techniki / c Magdalena Napierała.
260
_ _
a Kraków : b Wydawnictwo Petrus, c cop. 2012.
300
_ _
a 207, [1] s. : b il. ; c 20 cm.
650
_ 7
a Reklama 2 JHP BN
920
_ _
a 978-83-7720-025-4
970
_ _
a Jak działa reklama? Co sprawia, że reklama jest efektywna? Jak reklama wpływa na współczesną rzeczywistość? Książka, którą trzymają Państwo w rękach odsłania kulisy reklamy. Prezentuje ją niejako od kuchni. Rozbierając na części pierwsze, ukazuje jak każdy jej aspekt oddziałuje na odbiorcę. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne gołym okiem, ale również to, co jest hermetycznie ukryte przed widownią. Pozwala znaleźć się po drugiej stronie i zobaczyć, jak poszczególne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozajęzykowe (linia, barwa, gra światłem, ruchem, kompozycją i kadrem) wpływają na odbiorcę. Książka ta odsłania kurtynę reklamowej rzeczywistości - uczy myślenia reklamowego.
980
_ _
a 659.1