PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
|
Stara baśń
LDR | 02226cam a2200349 i 4500 | |
001 | n 20150525124949098609 | |
005 | 20231214121043.0 | |
008 | 150525s2009____pl_|||||_|||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788376230429 | |
035 | a MD..20150525124949098609. | |
040 | a WA N c WA N d SOCH_SOM | |
100 | a Kraszewski, Józef Ignacy d (1812-1887). 1 n 93125274 | |
245 | a Stara baśń / c Józef Ignacy Kraszewski ; oprac. Karolina Macios. | |
260 | a Kraków : b Wydawnictwo Zielona Sowa, c cop. 2009. | |
300 | a 278, [2] s. ; c 21 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Lektura z opracowaniem / Zielona Sowa | |
930 | a Barok [a] a XX Wiek [a] a XIX Wiek [a] a Średniowiecze [a] a Starożytność [a] a Romantyzm [a] a Renesans [a] a Realizm [a] a Pozytywizm [a] a Pozytywizm [a] a Oświecenie [a] a Okres "Burzy i Naporu" a Młoda Polska [a] a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem. a Lektura z Opracowaniem i Audiobookiem a Lektura z Opracowaniem [a] a Klasycyzm [a] a Dwudziestolecie Międzywojenne [a] | |
500 | a U dołu okł.: Pozytywizm. | |
600 | a Kraszewski, Józef Ignacy d (1812-1887) t Stara baśń 2 JHP BN | |
655 | a Materiały pomocnicze dla szkół 2 JHP BN | |
655 | a Powieść polska x historia y 19 w. 2 JHP BN | |
655 | a Powieść polska y 19 w. 2 JHP BN | |
700 | a Macios, Karolina. e Oprac. 1 n 2004033028 | |
710 | a Wydawnictwo Zielona Sowa. 4 pbl 1 n 2006050532 | |
830 | a Lektura z Opracowaniem - Zielona Sowa 1 t 02052268 | |
920 | a 978-83-7623-042-9 | |
980 | a 821.162.1-3:821.162.1(091)-3"18"(075.2)A/Z |