PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm : znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań
LDR
1 1928cam |2200421|i 4500
001
n 20170724124205094956
005
20231214121533.0
008
170724s2011____pl_|||a|||||||001|||pol_d
020
_ _
a 9788325527518
040
_ _
a KAT 001/UEgw c KAT 001/UEgw d KAT 001/KHM d WAW BIAŁ 20 d GRJ_GRM d SOCH_SOM
100
1 _
a Bojewska, Barbara. e Autor 1 n 2005004078
245
1 0
a Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm : b znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań / c redakcja naukowa Józef Perenc, Joanna Hołub-Iwan ; autorzy Barbara Bojewska i 22 pozostałych.
260
_ _
a Warszawa : b C. H. Beck, c 2011.
300
_ _
a 376 stron : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Zarządzanie
930
_ _
a HR [a] a Zarządzanie. a Zarządzanie. a Zarządzanie. a Zarządzanie. a Zarządzanie [a] a Turystyka, Rekreacja, Sport a Turystyka [a] a Sport [a] a Seria: Zarządzanie [a] a Rekreacja [a] a Przedsiębiorczość [a] a Logistyka [a]
504
_ _
a Bibliografia strony 357-371. Indeks.
521
8 _
a Książka kierowana jest do wykładowców, studentów i doktorantów szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz ekonomicznych i menedżerskich, jak i dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków - przedsiębiorców, menedżerów i kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
650
_ 7
a Innowacje x gospodarka z Polska y od 2001 r. 2 JHP BN
650
_ 7
a Innowacje x stosowanie x zarządzanie 2 JHP BN
650
_ 7
a Przedsiębiorstwo x konkurencyjność z Polska y od 2001 r. 2 JHP BN
650
_ 7
a Zarządzanie x metody 2 JHP BN
655
_ 7
a Podręczniki akademickie 2 JHP BN
700
1 _
a Perenc, Józef d (1945- ). e Redakcja 1 n 96032188
700
1 _
a Hołub-Iwan, Joanna. e Redakcja 1 n 98044074
710
2 _
a Wydawnictwo C.H. Beck. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Zarządzanie - C. H. Beck 1 t 2008027732
920
_ _
a 978-83-255-2751-8
970
_ _
a Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków na rozwój i wdrażanie innowacji. Badania jednak dowodzą, że nie tylko trudności w pozyskaniu kapitału ograniczają innowacyjność. Przede wszystkim trzeba mieć wiedzę, pomysł, wolę działania i strategię. Celem tej publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą. Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych.Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak: współczesna gospodarka a innowacje; innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej; wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw; innowacje w praktyce - studia przypadków. Niniejsza praca stanowi próbę analizy wybranych zagadnień teorii i metodologii innowacji, ze szczególnym uwzględnieniem warunków i potrzeb praktyki gospodarczej. Można mieć nadzieję, że przyczyni się ona zarówno do rozwoju teorii w zakresie innowacji, jak i praktyki działań innowacyjnych, niezbędnych do rozwoju konkurencyjności firm. Prof. zw. dr hab. Andrzej Pomykalski Politechnika Łódzka
980
_ _
a 005.342
980
_ _
a 339.137
980
_ _
a 658.1/.5
980
_ _
a (075.8)