PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
LDR
02439cam a2200421 i 4500
001
n 20170920101819077474
005
20231214121553.0
008
170920s2016____pl_|||a|||||||001|||pol_d
020
_ _
a 9788325581992
020
_ _
a 9788325582005
040
_ _
a WA N c WA N d LBP d SOCH_SOM
100
1 _
a Chrąchol-Barczyk, Urszula. e Autor
245
1 0
a Marketing przyszłości : b od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / c redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy: Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo C. H. Beck, c 2016.
300
_ _
a 333 strony : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Zarządzanie, Marketing
930
_ _
a HR [a] a Zarządzanie. a Zarządzanie. a Zarządzanie. a Zarządzanie. a Zarządzanie [a] a Turystyka, Rekreacja, Sport a Turystyka [a] a Sport [a] a Seria: Zarządzanie [a] a Rekreacja [a] a Przedsiębiorczość [a] a Logistyka [a]
504
_ _
a Bibliografia strony 315-326. Indeks.
521
8 _
a Dla studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych.
650
_ 7
a Marketing 2 JHP BN
655
_ 7
a Podręczniki akademickie 2 JHP BN
700
1 _
a Rosa, Grażyna d (1968- ). e Redakcja 1 n 98044080
700
1 _
a Perenc, Józef d (1945- ). e Redakcja 1 n 96032188
700
1 _
a Ostrowska, Izabela. e Redakcja 1 n 2003097713
700
1 _
a Gracz, Leszek. e Autor 1 n 01095024
700
1 _
a Peszko, Kamila. e Autor
700
1 _
a Szwajlik, Anna. e Autor
700
1 _
a Wojtkiewicz, Monika. e Autor 1 n 02061454
710
2 _
a Wydawnictwo C.H. Beck. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Zarządzanie - C. H. Beck 1 t 2008027732
920
_ _
a 978-83-255-8200-5
970
_ _
a W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości.
980
_ _
a 339.138
980
_ _
a (075.8)