PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Marketing 4.0 : era cyfrowa
LDR
01760cam 2200301 i 4500
001
n 20171018125256057952
005
20231214121611.0
008
171018s2017____pl_|||a|||||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788380871908
040
_ _
a SOCH_SOM c SOCH_SOM
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Kotler, Philip d (1931- ). e Autor 1 n 95101003
245
1 0
a Marketing 4.0 : b era cyfrowa / c Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota gasper.
260
_ _
a Warszawa : b MT Biznes, c 2017.
300
_ _
a 184 strony : b ilustracje ; c 25 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
650
_ 7
a Marketing 2 JHP BN
700
1 _
a Kartajaya, Hermawan. e Autor
700
1 _
a Setiawan, Iwan. e Autor
700
1 _
a Gasper, Dorota. 1 n 2009046716
710
2 _
a MT Biznes. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-8087-190-8
970
_ _
a W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.
980
_ _
a 339.138