PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU |
Purezento
LDR | 01765cam a2200265Ui 4500 | |
001 | n 20180111132535069512 | |
005 | 20231214121655.0 | |
008 | 180111s2017____pl_|||||_|||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788324050277 | |
035 | a MD.001.20171220122949096195.001 | |
040 | a BSTOK M c BSTOK M d WAR_BEM d SOCH_SOM | |
100 | a Bator, Joanna d (1968- ). e Autor 1 n 98008694 | |
245 | a Purezento / c Joanna Bator. | |
260 | a Kraków : b Wydawnictwo Znak, c 2017. | |
300 | a 285, [1] strona ; c 22 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
655 | a Powieść polska y 21 w. 2 JHP BN | |
710 | a Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. 4 pbl e Wydawca 1 n 99071638 | |
920 | a 978-83-240-5027-7 | |
970 | a Kiedy drzwi zamknęły się za jej chłopakiem, nie wiedziała, że widzi go po raz ostatni. Kiedy zaczęła uczyć polskiego Panią Myko nie przypuszczała, że dzięki niej wyruszy w daleką podróż. Kiedy po raz pierwszy spotkała Mistrza My, nie sądziła, że jej życie na nowo nabierze sensu. Kiedy na jej drodze stanął mężczyzna ze znamieniem w kształcie oliwki na plecach, nie spodziewała się jak silna będzie miłość, która ich połączy. Podróżując wraz z główną bohaterką po Japonii, towarzysząc jej w sklejaniu rozbitych naczyń, czytelnik stopniowo wkracza w harmonijny świat zen, gdzie serce i umysł zapisuje się jednym znakiem kanji, a najpiękniejsze jest to, co niekompletne, przemijające i niedoskonałe. Metaforą ludzkiego losu jest tutaj kintsugi, pradawna sztuka naprawy ceramiki za pomocą złota. | |
980 | a 821.162.1-3 |