PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 2 |
Rusz głową! : gimnastyka mózgu dla dzieci : zabawne i mądre łamigłówki dla ciekawskich dzieciaków
LDR | 03330cam a2200373 i 4500 | |
001 | n 20180615123550086262 | |
005 | 20231214121804.0 | |
008 | 180615syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
020 | a 9788301199180 | |
040 | a WA N c WA N d SOCH_SOM | |
041 | a pol h nor | |
100 | a Johnsen, Anne Lene d (1968- ). e Autor | |
245 | a Rusz głową! : b gimnastyka mózgu dla dzieci : zabawne i mądre łamigłówki dla ciekawskich dzieciaków / c Anne Lene Johnsen ; z norweskiego przełożyła Justyna Czechowska. | |
260 | a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c copyright 2018. | |
300 | a 168 stron : b ilustracje ; c 26 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
500 | a Tytuł oryginału: Den skikkelig gyale hjernetrimboken : frydefulle, lrirke og lure oppgaver for nysgjerrige, sm hoder. Na stronie tytułowej i okładce: Strefa bez telefonu. | |
504 | a Bibliografia na stronach 166-168. | |
521 | a Zalecane dla dzieci w wieku 5-11 lat. | |
650 | a Czytanie 2 JHP BN | |
650 | a Inteligencja (psychol.) 2 JHP BN | |
650 | a Logika 2 JHP BN | |
650 | a Matematyka 2 JHP BN | |
650 | a Trening umysłu 2 JHP BN | |
655 | a Gry i zabawy umysłowe 2 JHP BN | |
700 | a Czechowska, Justyna. e Tłumaczenie 1 n 2009141948 | |
710 | a Wydawnictwo Naukowe PWN. 4 pbl e Wydawca | |
920 | a 978-83-01-19918-0 | |
970 | a Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, że mózg ludzki rozwija się najbardziej intensywniew pierwszych latach życia? Dzieci uwielbiają się uczyć i rozwijać swój umysł! W chwili narodzin są kłębkiem możliwości wypełnionym jeszcze nieznanymi umiejętnościami. A rodzic jest pierwszym nauczycielem swojego dziecka. Zadaniem dorosłego jest dostrzeżenie i rozpoznanie tego potencjału u dzieci oraz zrobienie wszystkiego, by mogły one rozwinąć swoje możliwości. Nie zawsze łatwo jest zdobyć wiedzę o tym, co pomoże naszemu dziecku w rozwoju. Ale pomoc w uczeniu się, inspirowanie do rozwijania umiejętności myślenia jest z pewnością ważną cegiełką.W aktywnym dokonywaniu wyborów, które sprawią, że rozwiniemy się intelektualnie, nie chodzi o to, by zrobić z siebie samych i swoich dzieci małych Einsteinów czy postawić sobie za cel zdobycie Nagrody Nobla. Wcale nie. Chodzi o to, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by nasze ciała i głowy funkcjonowały jak najlepiej, by rozwinęły się zgodnie z naszą naturą i potencjałem. Staniemy się wówczas pełnymi, świadomymi siebie ludźmi. Pragniemy, by nasze dzieci były ciepłe, kochane, szczere, dobre, pozytywne, odpowiednio przystosowane i radosne. Chcemy, by miały dobry charakter, by potrafiły otaczać innych ciepłem i troską, były moralne, empatyczne, rozwinęły szczerość i poczucie sprawiedliwości, żeby były hojne i oddane. Pomagając dziecku w odnalezieniu jego mocnych stron i własnych wartości, pomagamy mu stać się mądrym i harmonijnym dorosłym, który będzie wnosił do świata coś dobrego. | |
980 | a 793.7 |