PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Biblioteka aktywnie promująca książkę dziecięcą
LDR
02735cam a2200361 i 4500
001
n 20181010150650029817
005
20231214121853.0
008
181010s2018____pl_|||a|||||||001|||pol_d
020
_ _
a 9788365741165
040
_ _
a WA M c WA M d SOCH_SOM e rda
100
1 _
a Gęborska, Marlena. e Autor
245
1 0
a Biblioteka aktywnie promująca książkę dziecięcą / c Marlena Gęborska.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, c 2018.
300
_ _
a 280 stron : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; v 185
930
_ _
a Nauka, Dydaktyka, Praktyka - Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich a Science, Didactics, Practice
504
_ _
a Bibliografia na stronach 252-266. Indeksy.
546
_ _
a Streszczenie w języku angielskim.
650
_ 7
a Bibliotekarstwo 2 JHP BN
650
_ 7
a Czytelnictwo x popularyzacja 2 JHP BN
655
_ 7
a Literatura dziecięca 2 JHP BN
655
_ 7
a Literatura młodzieżowa 2 JHP BN
710
2 _
a Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. b Wydawnictwo. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Nauka, Dydaktyka, Praktyka 1 t 94201020
920
_ _
a 978-83-65741-16-5
970
_ _
a Przedmiotem niniejszej publikacji są działania bibliotek aktywnie promujących książkę dziecięcą, z uwzględnieniem działań podejmowanych we współpracy z twórcami literatury dla dzieci i młodzieży oraz różnymi instytucjami. Zasadniczym celem rozprawy jest ukazanie oferty kulturalnej dla dzieci i młodzieży. Do celów szczegółowych należą: przedstawienie typologii i funkcji najpopularniejszych imprez bibliotecznych dla dzieci i młodzieży, ukazanie biblioteki jako jednego z elementów systemu promocji książki dziecięcej, wyznaczenie wspólnych obszarów promocji biblioteki oraz pisarzy dla dzieci i młodzieży.Praca ma charakter syntetyczny, diagnostyczny oraz pragmatyczny.Powinna posłużyć zarówno badaczom, jak i bibliotekarzom jako przewodnik, który pozwoli na rozeznanie w możliwościach, określenie popełnianych błędów i wypróbowanie rozwiązań, które sprawdziły się już w innych bibliotekach, bądź mają szansę się sprawdzić, biorąc pod uwagę kierunki zachodzących w bibliotekarstwie zmian.Promocja książki i biblioteki powinna nie tylko polegać na ich prezentacji, ale też edukować, dążyć do zrozumienia i akceptacji, czyli tworzyć przestrzeń do działań.
980
_ _
a 025
980
_ _
a 82(091)-93