PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU |
Biblioteka aktywnie promująca książkę dziecięcą
LDR | 02735cam a2200361 i 4500 | |
001 | n 20181010150650029817 | |
005 | 20231214121853.0 | |
008 | 181010s2018____pl_|||a|||||||001|||pol_d | |
020 | a 9788365741165 | |
040 | a WA M c WA M d SOCH_SOM e rda | |
100 | a Gęborska, Marlena. e Autor | |
245 | a Biblioteka aktywnie promująca książkę dziecięcą / c Marlena Gęborska. | |
260 | a Warszawa : b Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, c 2018. | |
300 | a 280 stron : b ilustracje ; c 24 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; v 185 | |
930 | a Nauka, Dydaktyka, Praktyka - Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich a Science, Didactics, Practice | |
504 | a Bibliografia na stronach 252-266. Indeksy. | |
546 | a Streszczenie w języku angielskim. | |
650 | a Bibliotekarstwo 2 JHP BN | |
650 | a Czytelnictwo x popularyzacja 2 JHP BN | |
655 | a Literatura dziecięca 2 JHP BN | |
655 | a Literatura młodzieżowa 2 JHP BN | |
710 | a Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. b Wydawnictwo. 4 pbl e Wydawca | |
830 | a Nauka, Dydaktyka, Praktyka 1 t 94201020 | |
920 | a 978-83-65741-16-5 | |
970 | a Przedmiotem niniejszej publikacji są działania bibliotek aktywnie promujących książkę dziecięcą, z uwzględnieniem działań podejmowanych we współpracy z twórcami literatury dla dzieci i młodzieży oraz różnymi instytucjami. Zasadniczym celem rozprawy jest ukazanie oferty kulturalnej dla dzieci i młodzieży. Do celów szczegółowych należą: przedstawienie typologii i funkcji najpopularniejszych imprez bibliotecznych dla dzieci i młodzieży, ukazanie biblioteki jako jednego z elementów systemu promocji książki dziecięcej, wyznaczenie wspólnych obszarów promocji biblioteki oraz pisarzy dla dzieci i młodzieży.Praca ma charakter syntetyczny, diagnostyczny oraz pragmatyczny.Powinna posłużyć zarówno badaczom, jak i bibliotekarzom jako przewodnik, który pozwoli na rozeznanie w możliwościach, określenie popełnianych błędów i wypróbowanie rozwiązań, które sprawdziły się już w innych bibliotekach, bądź mają szansę się sprawdzić, biorąc pod uwagę kierunki zachodzących w bibliotekarstwie zmian.Promocja książki i biblioteki powinna nie tylko polegać na ich prezentacji, ale też edukować, dążyć do zrozumienia i akceptacji, czyli tworzyć przestrzeń do działań. | |
980 | a 025 | |
980 | a 82(091)-93 |