PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka
LDR
02434cam a2200313 i 4500
001
n 20181210151642026379
005
20231214121936.0
008
181210s2018____pl_|||a|||||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788375619652
040
_ _
a MBPWR d SOCH_SOM e rda
245
0 0
a E-Marketing : b planowanie, narzędzia, praktyka / c redakcja Grzegorz Mazurek.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Poltext, c 2018.
300
_ _
a 482 strony : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
500
_ _
a Wydanie w nowej szacie graficznej.
504
_ _
a Bibliografia, netografia przy pracach.
521
8 _
a Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów.
650
_ 7
a Marketing elektroniczny 2 JHP BN
655
_ 7
a Podręczniki akademickie 2 JHP BN
700
1 _
a Mazurek, Grzegorz. e Redakcja 1 n 2008040491
710
2 _
a Wydawnictwo Poltext. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-7561-965-2
970
_ _
a Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
980
_ _
a 339.138
980
_ _
a 004.738.5
980
_ _
a (075.8)