PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĄŻKI MÓWIONEJ |
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły [Dokument dźwiękowy]
LDR | 02205cim a2200469 i 4500 | |
001 | n 20190513094019057952 | |
005 | 20231214122044.0 | |
008 | 190513s2019____pl_|||||_|||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788380086203 | |
035 | a MD..20190513094019057952. | |
040 | a SOCH_SOM c SOCH_SOM | |
041 | d pol h eng | |
100 | a Faber, Adele d (1928- ). e Autor 1 n 94208760 | |
245 | a Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły h [Dokument dźwiękowy] / c Adele Faber i Elaine Mazlish ; tłumaczyły Mariola Więznowska i Beata Horosiewicz. | |
260 | a Poznań : b Media Rodzina, c [2019]. | |
300 | a 1 płyta (CD) (10 godz. 19 min) : b zapis cyfrowy, stereo. ; c 12 cm. | |
336 | a Słowo mówione b spw 2 rdacontent | |
337 | a Audio b s 2 rdamedia | |
337 | a Komputer b c 2 rdamedia | |
338 | a Płyta audio b sd 2 rdacarrier | |
511 | a Czyta Paulina Holtz. | |
530 | a Publikacja dostępna również w formie drukowanej. | |
538 | a Nagranie w formacie mp3. | |
650 | a Dzieci x psychologia 2 JHP BN | |
650 | a Psychologia wychowawcza 2 JHP BN | |
650 | a Psychologia x a pedagogika 2 JHP BN | |
650 | a Wychowanie w rodzinie 2 JHP BN | |
655 | a Dokumenty dźwiękowe 2 JHP BN | |
655 | a Książki mówione 2 JHP BN | |
700 | a Mazlish, Elaine. e Autor 1 n 94208761 | |
700 | a Więznowska, Mariola. e Tłumaczenie 1 n 95005354 | |
700 | a Horosiewicz, Beata. e Tłumaczenie 1 n 96220379 | |
700 | a Holtz, Paulina d (1977- ). e Tłumaczenie 1 n 2008039827 | |
710 | a Media Rodzina. 4 pbl e Wydawca | |
920 | a 978-83-8008-620-3 | |
970 | a Bestseller o wychowaniu w wersji audio. Praktyczne ćwiczenia i wskazówki ułatwiające opanowanie sztuki komunikowania się z dziećmi (i nie tylko z nimi) sprawiają, że audiobook jest przeznaczony dla każdego, kto chciałby lepiej rozumieć i mądrzej kochać dzieci oraz być przez nie kochanym i rozumianym. | |
980 | a 159.922.7 | |
980 | a 37.018.1 | |
980 | a (086.7) |