PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU |
Dzieci z zaburzeniami łączonymi : ADHD, trudności w nauce, zespół Aspergera, zespół Touretta, depresja dwubiegunowa i inne zaburzenia
LDR | 05579cam a2200385 i 4500 | |
001 | n 20190513124056005624 | |
005 | 20231214122045.0 | |
008 | 190513s2007____pl_|||||_|||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788360215432 | |
035 | a MD..20190513123403087145. | |
040 | a WR U/hb c WR U/hb d WR U/dl d WAR_BEM d SOCH_SOM | |
041 | a pol h eng | |
100 | a Kutscher, Martin L. e Autor 1 n 2007148945 | |
245 | a Dzieci z zaburzeniami łączonymi : b ADHD, trudności w nauce, zespół Aspergera, zespół Touretta, depresja dwubiegunowa i inne zaburzenia / c Martin L. Kutscher, Tony Attwood, Robert R. Wolff ; tłumaczenie Robert Waliś. | |
260 | a Warszawa : b Wydawnictwo K. E. Liber, c 2007. | |
300 | a 252 strony ; c 21 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Biblioteka Rodzica i Pedagoga | |
650 | a Dziecko x psychologia 2 JHP BN | |
650 | a Dziecko x rozwój psychofizyczny x zaburzenia 2 JHP BN | |
700 | a Attwood, Tony d (1952- ). e Autor 1 n 2006091351 | |
700 | a Wolff, Robert R. e Autor 1 n 2007130764 | |
700 | a Waliś, Robert. e Tłumaczenie 1 n 2002098014 | |
710 | a Wydawnictwo K. E. Liber. 4 pbl e Wydawca | |
830 | a Biblioteka Rodzica i Pedagoga 1 t 2007068380 | |
920 | a 978-83-60215-43-2 | |
970 | a ``Od 18 lat Kutscher diagnozuje często współwystępujące schorzenia neuropsychiatryczne takie jak ADHD, zaburzenia ze spektrum autystycznego, trudności w nauce czy depresję dwubiegunową. Jego przystępnie i zrozumiale napisany poradnik opisuje ogólne zasady diagnozowania i terapii tych zaburzeń u dzieci; kolejne rozdziały książki dotyczą różnych schorzeń i przybliżają czytelnikom przyczyny i objawy zaburzeń, ich wzajemny wpływ na siebie oraz sposoby leczenia``. Library Journal ``Dodające optymizmu studium świata młodych ludzi schwytanych w sidła zaburzeń łączonych, które pomaga rozpoznawać objawy schorzeń, zrozumieć ich przyczyny i podejmować skuteczną terapię... Po zapoznaniu nas z najnowszą wiedzą na temat przyczyn poszczególnych zaburzeń, Kutscher odsłania przed nami konkretne strategie działania i wskazówki... To stabilny i efektowny fundament, na którym można budować dalszą wiedzę na temat zaburzeń rozwojowych. Jednak zarazem jest to książka na tyle bogata w treść, że może stanowić także samodzielne źródło informacji``. Kirkus Reports ``To żaden sekret, że ludzie doświadczający zaburzeń natury neurologicznej zazwyczaj zmagają się z całą gamą problemów neuropsychiatrycznych. Tajemnicą jest natomiast, gdzie kończy się jedno schorzenie, a zaczyna drugie... Ta książka bardzo ułatwia zrozumienie ludzi z zaburzeniami rozwojowymi i udzielanie im pomocy. To będzie prawdziwy klasyk!``. Lianę Holliday Willey, pisarka ``Czytałam tę książkę ze szczerym wzruszeniem. Jako rodzic kochanego, psotnego, utalentowanego i często nie rozumianego młodego człowieka, który zmaga się z całą gamą rożnych zaburzeń, z ogromną przyjemnością sięgnęłam po poradnik, który opisuje sytuację taką, jaka ona rzeczywiście jest... Dra Kutschera trzeba pochwalić za unikalne wyczucie złożonego, a często także frustrującego świata dzieci z zaburzeniami łączonymi``. Jacqui Jackson, rodzic i konsultantka ds. autyzmu ``Dr Kutscher nie tylko czyni trudne informacje łatwiejszymi do zrozumienia, ale robi to z unikalną dozą zrozumienia i współczucia. Z całego serca polecam tę książkę wszystkim nauczycielom i rodzicom mającym do czynienia z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Będę ją popularyzować``. Heidi Bemhardt, badaczka zajmująca się tematyką ADHD ``To przełomowa, wspaniała, świetnie udokumentowana i znakomicie napisana książka o często niezrozumianych zaburzeniach. Zawiera wiele użytecznych wskazówek dotyczących terapii. Prawdziwe dzieło literackiego geniuszu``. Gayle M. Bell, specjalistka ds. edukacji ``Kutscherowi sprawnie udaje się zarówno wywołać współczucie dla chorych dzieci, jak również z optymizmem pokazać, jak wielką rolę mogą odegrać troskliwi rodzice i nauczyciele. To wspaniałe znaleźć jedną książkę, którą można polecić rodzicom szukającym pomocnych informacji dotyczących kilku różnych zaburzeń dotykających ich dziecko``. dr Leslie Packer, psycholog, specjalistka ds. zespołu Touretta | |
980 | a 616.8 | |
980 | a 159.9 |