PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               



LDR
02931cam a2200421 i 4500
001
n 20191121152239059246
005
20231214122209.0
008
191121s2018____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788322790953
035
_ _
a MD..20191121151425005350.
040
_ _
a OLSZT 003/DS c OLSZT 003/DSs d OLSZT 003/ISO e rda d SOCH_SOM
100
1 _
a Ciesielska-Musameh, Róża d (1957- ). e Autor 1 n 98008792
245
1 0
a Z polskim w świat : b podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego. n Część 1, p Poziom B1/B2 / c Róża Ciesielska-Musameh, Barbara Guziuk-Świca, Grażyna Przechodzka.
250
_ _
a Wydanie 3.
260
_ _
a Lublin : b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, c 2018.
300
_ _
a 277 stron : b ilustracje ; c 30 cm + e płyta (CD).
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
336
_ _
a Słowo mówione b spw 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
337
_ _
a Audio b s 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
338
_ _
a Płyta audio b sd 2 rdacarrier
490
1 _
a Język, Kultura, Społeczeństwo
930
_ _
a Biblioteka Podręczników dla Studentów Zagranicznych a Język, Kultura, Społeczeństwo : biblioteka podręczników dla studentów zagranicznych
500
_ _
a Płyta zawiera ćwiczenia w rozumieniu ze słuchu - lekcje 1-10.
500
_ _
a Na dokumencie brak oznaczenia tytułu serii, jest tylko redaktor serii: Jan Mazur. Nazwę serii przyjęto za wydaniem 1.
650
_ 7
a Język polski x nauczanie 2 JHP BN
655
_ 7
a Ćwiczenia i zadania 2 JHP BN
700
1 _
a Przechodzka, Grażyna. e Autor
700
1 _
a Guziuk-Świca, Barbara. e Autor 1 n 2003042874
710
2 _
a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). b Wydawnictwo. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Język, Kultura, Społeczeństwo 1 t 98086490
920
_ _
a 978-83-227-9095-3
970
_ _
a Na uwagę zasługuje wszechstronność i kompleksowość podręcznika Z polskim w świat. Polega ona na rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej w różnych przejawach: zarówno kompetencji receptywnych (słuchanie, czytanie), jak i produktywnych (mówienie i pisanie). Autorki zadbały o opis podstawowych kategorii gramatycznych, które wraz z systematycznym bogaceniem leksyki składają się na kompetencję językową, gramatyczno-leksykalną. Odpowiedni dobór tekstów nacechowanych kulturowo zapewnia podniesienie kompetencji socjokulturowych u studentów uczących się z podręcznika Z polskim w świat. Wiedzę w tym zakresie student uzyska również z komentarzy objaśniających językowe normy zachowań w typowych sytuacjach społecznych. Normy są wyjaśnione jako pochodne kontekstu i roli komunikacyjnej. Autorki nie pominęły nawet (jakże ważnej w budowaniu relacji międzyludzkich) sfery komunikacji niewerbalnej.
980
_ _
a 821.162.1`24
980
_ _
a (07)