LDR | | 02931cam a2200421 i 4500 |
001 | | n 20191121152239059246 |
005 | | 20231214122209.0 |
008 | | 191121s2018____pl_|||a|||||||000|||pol_d |
003 | _ _ | MATEO_Group |
020 | _ _ | a 9788322790953 |
035 | _ _ | a MD..20191121151425005350. |
040 | _ _ | a OLSZT 003/DS c OLSZT 003/DSs d OLSZT 003/ISO e rda d SOCH_SOM |
100 | 1 _ | a Ciesielska-Musameh, Róża d (1957- ). e Autor 1 n 98008792 |
245 | 1 0 | a Z polskim w świat : b podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego. n Część 1, p Poziom B1/B2 / c Róża Ciesielska-Musameh, Barbara Guziuk-Świca, Grażyna Przechodzka. |
250 | _ _ | a Wydanie 3. |
260 | _ _ | a Lublin : b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, c 2018. |
300 | _ _ | a 277 stron : b ilustracje ; c 30 cm + e płyta (CD). |
336 | _ _ | a Tekst b txt 2 rdacontent |
336 | _ _ | a Słowo mówione b spw 2 rdacontent |
337 | _ _ | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia |
337 | _ _ | a Audio b s 2 rdamedia |
338 | _ _ | a Wolumin b nc 2 rdacarrier |
338 | _ _ | a Płyta audio b sd 2 rdacarrier |
490 | 1 _ | a Język, Kultura, Społeczeństwo |
930 | _ _ | a Biblioteka Podręczników dla Studentów Zagranicznych a Język, Kultura, Społeczeństwo : biblioteka podręczników dla studentów zagranicznych |
500 | _ _ | a Płyta zawiera ćwiczenia w rozumieniu ze słuchu - lekcje 1-10. |
500 | _ _ | a Na dokumencie brak oznaczenia tytułu serii, jest tylko redaktor serii: Jan Mazur. Nazwę serii przyjęto za wydaniem 1. |
650 | _ 7 | a Język polski x nauczanie 2 JHP BN |
655 | _ 7 | a Ćwiczenia i zadania 2 JHP BN |
700 | 1 _ | a Przechodzka, Grażyna. e Autor |
700 | 1 _ | a Guziuk-Świca, Barbara. e Autor 1 n 2003042874 |
710 | 2 _ | a Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). b Wydawnictwo. 4 pbl e Wydawca |
830 | _ 0 | a Język, Kultura, Społeczeństwo 1 t 98086490 |
920 | _ _ | a 978-83-227-9095-3 |
970 | _ _ | a Na uwagę zasługuje wszechstronność i kompleksowość podręcznika Z polskim w świat. Polega ona na rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej w różnych przejawach: zarówno kompetencji receptywnych (słuchanie, czytanie), jak i produktywnych (mówienie i pisanie). Autorki zadbały o opis podstawowych kategorii gramatycznych, które wraz z systematycznym bogaceniem leksyki składają się na kompetencję językową, gramatyczno-leksykalną. Odpowiedni dobór tekstów nacechowanych kulturowo zapewnia podniesienie kompetencji socjokulturowych u studentów uczących się z podręcznika Z polskim w świat. Wiedzę w tym zakresie student uzyska również z komentarzy objaśniających językowe normy zachowań w typowych sytuacjach społecznych. Normy są wyjaśnione jako pochodne kontekstu i roli komunikacyjnej. Autorki nie pominęły nawet (jakże ważnej w budowaniu relacji międzyludzkich) sfery komunikacji niewerbalnej. |
980 | _ _ | a 821.162.1`24 |
980 | _ _ | a (07) |