PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Pedagogika porównawcza
LDR
02561cam a2200289 i 4500
001
n 20191209153907076711
005
20231214122222.0
008
191209syrig____pl_|||||_|||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788377204023
035
_ _
a MD..20191129131929053342.
040
_ _
a WR U/mg c WR U/mgs d WR U/hb e rda d SOCH_SOM
100
1 _
a Prokop, Jiří d (1957- ). e Autor
245
1 0
a Pedagogika porównawcza / c Jiří Prokop.
260
_ _
a Kraków : b Wydawnictwo Petrus, c copyright 2019.
300
_ _
a 323, [1] strona ; c 19 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliografia na stronach 301-322.
521
8 _
a Dla studentów kierunków pedagogicznych, nauk społecznych i ekonomii, nauczycieli oraz pracowników administracji publicznej zatrudnionych w placówkach edukacyjnych.
650
_ 7
a Pedagogika porównawcza 2 JHP BN
710
2 _
a Wydawnictwo PETRUS. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-7720-402-3
970
_ _
a Głównym celem pedagogiki porównawczej jest międzynarodowe porównywanie systemów edukacyjnych.Dlaczego ta dyscyplina powstała? W jakim kierunku zmierza? Jakie metody są obecnie stosowane do porównywania systemów edukacyjnych?Książka odpowiada na aktualne pytania, dotyczące pedagogiki porównawczej oraz opisuje główne jej trendy, które określają jej formę i wyniki edukacji w różnych krajach, od edukacji przedszkolnej do szkolnictwa wyższego włącznie. Na podstawie rozwoju bazy instytucjonalnej pedagogiki porównawczej w XX wieku można udokumentować, jak rozwinęło się zainteresowanie różnymi problemami edukacyjnymi na przestrzeni lat. Duży nacisk kładzie się w niej przede wszystkim na międzynarodowe badania efektów uczenia się: metodologię, korzyści, ryzyko i możliwości dostarczenia informacji, dotyczących historii rozwoju badań międzynarodowych, ich metodologii i przetwarzania uzyskanych danych. Równocześnie szuka ona odpowiedzi na pytania, w jakim stopniu krytyka jest uzasadniona i jakie korzyści przyniosły badania oraz jakie mogą nieść za sobą potencjalne szkody; czego można się z nich nauczyć i w których miejscach należy do nich podchodzić ostrożnie.Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków pedagogicznych, nauk społecznych i ekonomii, nauczycieli oraz pracowników administracji publicznej zatrudnionej w placówkach edukacyjnych.
980
_ _
a 37.013.74