PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY
|
Pedagogika porównawcza
LDR | 02561cam a2200289 i 4500 | |
001 | n 20191209153907076711 | |
005 | 20231214122222.0 | |
008 | 191209syrig____pl_|||||_|||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788377204023 | |
035 | a MD..20191129131929053342. | |
040 | a WR U/mg c WR U/mgs d WR U/hb e rda d SOCH_SOM | |
100 | a Prokop, Jiří d (1957- ). e Autor | |
245 | a Pedagogika porównawcza / c Jiří Prokop. | |
260 | a Kraków : b Wydawnictwo Petrus, c copyright 2019. | |
300 | a 323, [1] strona ; c 19 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
504 | a Bibliografia na stronach 301-322. | |
521 | a Dla studentów kierunków pedagogicznych, nauk społecznych i ekonomii, nauczycieli oraz pracowników administracji publicznej zatrudnionych w placówkach edukacyjnych. | |
650 | a Pedagogika porównawcza 2 JHP BN | |
710 | a Wydawnictwo PETRUS. 4 pbl e Wydawca | |
920 | a 978-83-7720-402-3 | |
970 | a Głównym celem pedagogiki porównawczej jest międzynarodowe porównywanie systemów edukacyjnych.Dlaczego ta dyscyplina powstała? W jakim kierunku zmierza? Jakie metody są obecnie stosowane do porównywania systemów edukacyjnych?Książka odpowiada na aktualne pytania, dotyczące pedagogiki porównawczej oraz opisuje główne jej trendy, które określają jej formę i wyniki edukacji w różnych krajach, od edukacji przedszkolnej do szkolnictwa wyższego włącznie. Na podstawie rozwoju bazy instytucjonalnej pedagogiki porównawczej w XX wieku można udokumentować, jak rozwinęło się zainteresowanie różnymi problemami edukacyjnymi na przestrzeni lat. Duży nacisk kładzie się w niej przede wszystkim na międzynarodowe badania efektów uczenia się: metodologię, korzyści, ryzyko i możliwości dostarczenia informacji, dotyczących historii rozwoju badań międzynarodowych, ich metodologii i przetwarzania uzyskanych danych. Równocześnie szuka ona odpowiedzi na pytania, w jakim stopniu krytyka jest uzasadniona i jakie korzyści przyniosły badania oraz jakie mogą nieść za sobą potencjalne szkody; czego można się z nich nauczyć i w których miejscach należy do nich podchodzić ostrożnie.Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków pedagogicznych, nauk społecznych i ekonomii, nauczycieli oraz pracowników administracji publicznej zatrudnionej w placówkach edukacyjnych. | |
980 | a 37.013.74 |