PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU |
Mamo, ja chcę pomarzyć!
LDR | 02482cam a2200385 i 4500 | |
001 | n 20211019101320076072 | |
005 | 20231214122540.0 | |
008 | 211019syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788375056471 | |
035 | a MD..20211019100900001402. | |
040 | a WAR_BEM c WAR_BEM d SOCH_SOM | |
041 | a pol h ita | |
100 | a Quarzo, Guido. e Autor | |
245 | a Mamo, ja chcę pomarzyć! / c Guido Quarzo ; ilustracje Sara Donati ; wprowadzenie Mariateresa Zattoni ; przekład Agnieszka Maria Stefańska. | |
260 | a Kraków : b Wydawnictwo WAM, c copyright 2010. | |
300 | a 29, [1] strona : b ilustracje ; c 24 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Wielkie Problemy Naszych Dzieci : historyjki terapeutyczne | |
650 | a Bajkoterapia 2 JHP BN | |
655 | a Opowiadanie dziecięce włoskie y 21 w. 2 JHP BN | |
930 | a Historyjki Terapeutyczne a Wielkie Problemy Naszych Dzieci : historyjki terapeutyczne | |
700 | a Donati, Sara. e Ilustracje | |
700 | a Zattoni, Mariateresa. e Przedmowa 1 n 01036710 | |
700 | a Stefańska, Agnieszka Maria d (1969- ). e Tłumaczenie 1 n 2008052589 | |
710 | a Wydawnictwo WAM (Kraków). 4 pbl e Wydawca | |
830 | a Wielkie Problemy Naszych Dzieci 1 t 2008000128 | |
910 | a Czas wolny od pracy ucznia a Odpoczynek | |
920 | a 978-83-7505-647-1 | |
970 | a Andrzejek próbuje wymyslić zakończenie historii o smoku. Niestety, ciagle coś lub ktoś mu w tym przeszkadza. Ma wiele obowiązków w szkole i w domu, uczęszcza na dodatkowe zajęcia z angielskiego, plastyki, muzyki, pływania i gimnastyki. Znalezienie upragnionej wolnej chwilki na bujanie w obłokach staje się naprawdę trudnym wyzwaniem. Seria Wielkie problemy naszych dzieci prezentuje historyjki terapeutyczne, służące zwerbalizowaniu problemu, a tym samym sprzyjające zrozumieniu lęków, obaw, niepowodzeń oraz pokazujące, jak należy sobie z nimi radzić. Serię kierujemy nie tylko do dzieci, ale przede wszystkim do rodziców i nauczycieli. Pozwoli im ona wspierać dzieci i będzie pomocą pedagogiczną w nabywaniu umiejętności rozwiązywania różnych trudności oraz budowaniu relacji z innymi, a uczniów uwrażliwi na potrzeby innych. | |
980 | a 821.131.1-93 |