PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Mamo, ja chcę pomarzyć!
LDR
02482cam a2200385 i 4500
001
n 20211019101320076072
005
20231214122540.0
008
211019syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788375056471
035
_ _
a MD..20211019100900001402.
040
_ _
a WAR_BEM c WAR_BEM d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h ita
100
1 _
a Quarzo, Guido. e Autor
245
1 0
a Mamo, ja chcę pomarzyć! / c Guido Quarzo ; ilustracje Sara Donati ; wprowadzenie Mariateresa Zattoni ; przekład Agnieszka Maria Stefańska.
260
_ _
a Kraków : b Wydawnictwo WAM, c copyright 2010.
300
_ _
a 29, [1] strona : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Wielkie Problemy Naszych Dzieci : historyjki terapeutyczne
650
_ 7
a Bajkoterapia 2 JHP BN
655
_ 7
a Opowiadanie dziecięce włoskie y 21 w. 2 JHP BN
930
_ _
a Historyjki Terapeutyczne a Wielkie Problemy Naszych Dzieci : historyjki terapeutyczne
700
1 _
a Donati, Sara. e Ilustracje
700
1 _
a Zattoni, Mariateresa. e Przedmowa 1 n 01036710
700
1 _
a Stefańska, Agnieszka Maria d (1969- ). e Tłumaczenie 1 n 2008052589
710
2 _
a Wydawnictwo WAM (Kraków). 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Wielkie Problemy Naszych Dzieci 1 t 2008000128
910
_ _
a Czas wolny od pracy ucznia a Odpoczynek
920
_ _
a 978-83-7505-647-1
970
_ _
a Andrzejek próbuje wymyslić zakończenie historii o smoku. Niestety, ciagle coś lub ktoś mu w tym przeszkadza. Ma wiele obowiązków w szkole i w domu, uczęszcza na dodatkowe zajęcia z angielskiego, plastyki, muzyki, pływania i gimnastyki. Znalezienie upragnionej wolnej chwilki na bujanie w obłokach staje się naprawdę trudnym wyzwaniem. Seria Wielkie problemy naszych dzieci prezentuje historyjki terapeutyczne, służące zwerbalizowaniu problemu, a tym samym sprzyjające zrozumieniu lęków, obaw, niepowodzeń oraz pokazujące, jak należy sobie z nimi radzić. Serię kierujemy nie tylko do dzieci, ale przede wszystkim do rodziców i nauczycieli. Pozwoli im ona wspierać dzieci i będzie pomocą pedagogiczną w nabywaniu umiejętności rozwiązywania różnych trudności oraz budowaniu relacji z innymi, a uczniów uwrażliwi na potrzeby innych.
980
_ _
a 821.131.1-93