PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Więcej niż słowa : niewerbalne wywieranie wpływu
LDR
01912cam a2200349 i 4500
001
n 20220826095926028956
005
20231214122725.0
008
220826s2016____pl_|||||_|||||001|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788374896658
035
_ _
a MD..20220826095052057952.
040
_ _
a WA N c WA N d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Patterson, Miles L. e Autor 1 n 2007095243
245
1 0
a Więcej niż słowa : b niewerbalne wywieranie wpływu / c Miles L. Patterson ; przekład Mirosław Przylipiak.
250
_ _
a Wydanie 2.
260
_ _
a Sopot : b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, c 2016.
300
_ _
a 256 stron ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliografia strony 233-248. Indeksy.
650
_ 7
a Komunikacja niewerbalna 2 JHP BN
700
1 _
a Przylipiak, Mirosław d (1955- ). e Tłumaczenie 1 n 94004514
710
2 _
a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-7489-665-8
970
_ _
a Miles L. Patterson, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, udowadnia, że każdego dnia wielokrotnie wchodzimy w rozmaite interakcje z ludźmi, w których komunikacja niewerbalna odgrywa dominującą rolę. Ponieważ zachodzi ona w dużej mierze automatycznie, poza naszą świadomością, nie zdajemy sobie sprawy z tego, że wysyłamy i odbieramy tego typu komunikaty. Autor wyjaśnia, jak działa komunikacja niewerbalna i co leży u źródła jej skuteczności. Pokazuje, jak - często nieświadomie - stajemy się jej ofiarami, ale także jak możemy ją wykorzystać do osiągnięcia własnych celów.
980
_ _
a 159.925
980
_ _
a 81`221
980
_ _
a 316.77