PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU
|
Mutyzm wybiórczy : poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów
LDR | 02762nam a2200337 i 4500 | |
001 | n 20240112151601070555 | |
003 | MATEO_Group | |
005 | 20240112152325.0 | |
008 | 240112s2019 pl ad f |000 0 pol | |
020 | a 9788380956186 | |
035 | a MD..20240112151601070555. | |
040 | a WA N c WA N d WA N d SOCH_SOM | |
100 | a Bystrzanowska, Maria. e Autor | |
245 | a Mutyzm wybiórczy : b poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów / c Maria Bystrzanowska. | |
250 | a Wydanie 5. poprawione i uzupełnione. | |
260 | a Kraków : b Oficyna Wydawnicza Impuls, c 2019. | |
300 | a 172 strony : b ilustracje ; c 24 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
504 | a Bibliografia, netografia na stronach 143-146. | |
650 | a Dziecko z mutyzmem wybiórczym | |
650 | a Mutyzm wybiórczy | |
650 | a Lęk 2 JHP BN | |
650 | a Dziecko x psychologia 2 JHP BN | |
710 | a Oficyna Wydawnicza Impuls. 4 pbl e Wydawca | |
920 | a 978-83-8095-618-6 | |
970 | a Zapraszamy do wydania V poprawionego i uzupełnionego publikacji pt. Mutyzm wybiórczy - poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów autorstwa Marii Bystrzanowskiej. Z satysfakcją informujemy, że od premiery , która miała miejsce 8 czerwca 2017 roku, nakład czterech poprzednich jej wydań jest już wyczerpany. Wszystkie dotychczasowe nakłady, co rzadko się zdarza w tego typu publikacjach, rozchodziły się w ciągu kilku tygodni.Zaraz po ukazaniu się książki na rynku Autorka otrzymała wiele sygnałów od Czytelników, nie tylko od rodziców dzieci z mutyzmem wybiórczym, lecz także od specjalistów i nauczycieli z całego kraju oraz z zagranicy, z których jednoznacznie wynikało, że opracowanie było bardzo potrzebne i zostało bardzo pozytywnie przyjęte.Należy pamiętać, że praca z dzieckiem z mutyzmem wybiórczym nie jest łatwa. Niemniej jednak podjęcie właściwych oddziaływań na wczesnym etapie występowania tego zaburzenia może naprawdę szybko przynieść pozytywne efekty terapeutyczne. Co istotne, pracę z dzieckiem z MW powinni jednocześnie podjąć specjaliści (psycholodzy, logopedzi, pedagodzy), nauczyciele, ale przede wszystkim rodzice dzieci z MW. Rodzice bowiem decydują, jaką terapię otrzymają (bądź nie) ich dzieci. Oznacza to, że motorem niezbędnych zmian powinni być właśnie oni. Chodzi przecież tutaj o dobro i przyszłość dzieci z MW, które - jeśli w porę nie uzyskają właściwej pomocy - mogą mieć zdecydowanie gorszy standard życia w wieku młodzieńczym i dorosłości. | |
980 | a 376-056.264 | |
980 | a 159.922.7 |