PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Mutyzm wybiórczy : poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów
LDR
02762nam a2200337 i 4500
001
n 20240112151601070555
003
_ _
MATEO_Group
005
20240112152325.0
008
240112s2019 pl ad f |000 0 pol
020
_ _
a 9788380956186
035
_ _
a MD..20240112151601070555.
040
_ _
a WA N c WA N d WA N d SOCH_SOM
100
1 _
a Bystrzanowska, Maria. e Autor
245
1 0
a Mutyzm wybiórczy : b poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów / c Maria Bystrzanowska.
250
_ _
a Wydanie 5. poprawione i uzupełnione.
260
_ _
a Kraków : b Oficyna Wydawnicza Impuls, c 2019.
300
_ _
a 172 strony : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliografia, netografia na stronach 143-146.
650
_ 7
a Dziecko z mutyzmem wybiórczym
650
_ 7
a Mutyzm wybiórczy
650
_ 7
a Lęk 2 JHP BN
650
_ 7
a Dziecko x psychologia 2 JHP BN
710
2 _
a Oficyna Wydawnicza Impuls. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-8095-618-6
970
_ _
a Zapraszamy do wydania V poprawionego i uzupełnionego publikacji pt. Mutyzm wybiórczy - poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów autorstwa Marii Bystrzanowskiej. Z satysfakcją informujemy, że od premiery , która miała miejsce 8 czerwca 2017 roku, nakład czterech poprzednich jej wydań jest już wyczerpany. Wszystkie dotychczasowe nakłady, co rzadko się zdarza w tego typu publikacjach, rozchodziły się w ciągu kilku tygodni.Zaraz po ukazaniu się książki na rynku Autorka otrzymała wiele sygnałów od Czytelników, nie tylko od rodziców dzieci z mutyzmem wybiórczym, lecz także od specjalistów i nauczycieli z całego kraju oraz z zagranicy, z których jednoznacznie wynikało, że opracowanie było bardzo potrzebne i zostało bardzo pozytywnie przyjęte.Należy pamiętać, że praca z dzieckiem z mutyzmem wybiórczym nie jest łatwa. Niemniej jednak podjęcie właściwych oddziaływań na wczesnym etapie występowania tego zaburzenia może naprawdę szybko przynieść pozytywne efekty terapeutyczne. Co istotne, pracę z dzieckiem z MW powinni jednocześnie podjąć specjaliści (psycholodzy, logopedzi, pedagodzy), nauczyciele, ale przede wszystkim rodzice dzieci z MW. Rodzice bowiem decydują, jaką terapię otrzymają (bądź nie) ich dzieci. Oznacza to, że motorem niezbędnych zmian powinni być właśnie oni. Chodzi przecież tutaj o dobro i przyszłość dzieci z MW, które - jeśli w porę nie uzyskają właściwej pomocy - mogą mieć zdecydowanie gorszy standard życia w wieku młodzieńczym i dorosłości.
980
_ _
a 376-056.264
980
_ _
a 159.922.7