PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Język na sprzedaż
LDR
01913cam 2200277 i 4500
001
n 20120403115757076072
005
20181203134717.0
008
120403s2004____pl_|||a|||||||001|||pol_d
020
_ _
a 8389574489
040
_ _
a WA N c WA N d WA B d SOCH_SOM
100
1 _
a Bralczyk, Jerzy d (1947- ). 1 n 93125617
245
1 0
a Język na sprzedaż / c Jerzy Bralczyk.
250
_ _
a Wyd. 2.
260
_ _
a Gdańsk : b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, c 2004.
960
_ _
b GWP
300
_ _
a 146, [1] s. : b il. ; c 25 cm.
490
1 _
a Ekonomia i Zarządzanie
500
_ _
a Na okł.: Czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
504
_ _
a Bibliogr. s. [141]-143. - Indeksy.
650
_ 7
a Język polski x zagadnienia 2 JHP BN
650
_ 7
a Reklama x język z Polska 2 JHP BN
830
_ 0
a Ekonomia i Zarządzanie 1 t 01079407
920
_ _
a 83-89574-48-9
970
_ _
a Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą i odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe: nadawca i odbiorca reklamy nie zamieniają się nimi. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może być to także instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznać próby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nie przegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą. (Jerzy Bralczyk)
980
_ _
a 811.162.1:659.1