PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Nie narzekaj! [Dokument dźwiękowy] : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy
LDR
03052cim a2200481 i 4500
001
n 20190430093800030195
005
20231214122038.0
008
190430syrig____pl_|||||_|||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
007
_ _
sd fsngnnmmned
020
_ _
a 9788380872851
028
0 1
a MT 17955 b MT Biznes
035
_ _
a MD..20161018110559037354.
040
_ _
a WA N c WA N d SOCH_SOM
041
1 _
d pol h eng
100
1 _
a Gordon, Jon d (1971- ). e Autor 1 n 2008147850
245
1 0
a Nie narzekaj! h [Dokument dźwiękowy] : b pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / c Jon Gordon ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.
260
_ _
a Warszawa : b MT Biznes, c copyright 2018.
300
_ _
a 1 płyta (CD) (2 godz. 44 min) : b zapis cyfrowy, stereo. ; c 12 cm.
336
_ _
a Słowo mówione b spw 2 rdacontent
337
_ _
a Audio b s 2 rdamedia
337
_ _
a Komputer b c 2 rdamedia
338
_ _
a Płyta audio b sd 2 rdacarrier
511
0 _
a Czyta Robert Michalak.
511
0 _
a Muzyka Grzegorz Dondziłło.
538
_ _
a Nagranie w formacie mp3.
650
_ 7
a Postawy 2 JHP BN
650
_ 7
a Produktywność pracy 2 JHP BN
650
_ 7
a Satysfakcja zawodowa 2 JHP BN
650
_ 7
a Sukces 2 JHP BN
655
_ 7
a Dokumenty dźwiękowe 2 JHP BN
655
_ 7
a Książki mówione 2 JHP BN
700
1 _
a Samson-Banasik, Aleksandra. e Tłumaczenie
700
1 _
a Michalak, Robert d (1968- ). e Lektor 1 n 2007092783
700
1 _
a Dondziłło, Grzegorz. e Muzyka 1 n 2009152951
710
2 _
a MT Biznes. 4 pbl. e Wydawca
920
_ _
a 978-83-8087-285-1
970
_ _
a Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie - pozytywnie nastawione zespoły i organizacje.Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
980
_ _
a 159.923
980
_ _
a (086.7)