PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Okrakiem na barykadzie : dziennikarze i celebryci
LDR
01831cam a2200265 i 4500
001
n 20161103112842076072
005
20231214121354.0
008
161103s2016____pl_|||||_|||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788380694637
040
_ _
a MBPWR d SOCH_SOM
100
1 _
a Godzic, Wiesław d (1953- ). 1 n 96203037
245
1 0
a Okrakiem na barykadzie : b dziennikarze i celebryci / c Wiesław Godzic.
260
_ _
a Warszawa : b Prószyński Media, c 2016.
300
_ _
a 318 s. ; c 21 cm.
504
_ _
a Bibliogr.
650
_ 7
a Celebryci z Polska y 21 w. 2 JHP BN
650
_ 7
a Dziennikarze z Polska y 21 w. 2 JHP BN
655
_ 7
a Publicystyka polska y 21 w. 2 JHP BN
710
2 _
a Prószyński Media. 4 pbl
920
_ _
a 978-83-8069-463-7
970
_ _
a Trudno być dziś dziennikarzem w Polsce: co raz to narzekają, że jesteś niepotrzebny i niedługo nieuchronnie zastąpią cię skomputeryzowane maszyny. Niełatwo w tym samym czasie utrzymywać się z celebrzenia na tej scenie: stajesz się przedmiotem łatwym do obrażania, wyśmiewania, a w najlepszym przypadku nie doceniają cię.Jak jest, gdy jest się po trosze i jednym, i drugim - to główna teza tej książki. Co się dzieje, gdy będąc dziennikarzem, starasz się trafiać z przekazem do swojej publiczności, stosując narzędzia celebrytów? Nie czarujmy się - tylko wtedy, gdy czujemy oddech czytelnika za naszymi plecami, uprawianie tego zawodu ma sens. Książka traktuje o styku dziennikarstwa, coraz powszechniej stabloidyzowanego, i systemu celebryckiego, coraz powszechniej wkraczającego w miejsca, które do tej pory funkcjonowały jako salony (nie mylić z Salonem, ulubionym celem ataków grupy konserwatywnych dziennikarzy).
980
_ _
a 050+070
980
_ _
a 316.7(438)
980
_ _
a 821.162.1-92