PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


A teraz ... stwórz wielką firmę : 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku
LDR
02806cam a2200337 i 4500
001
n 20171115110756070904
005
20231214121627.0
008
171115s2017____pl_|||||_|||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788380873209
040
_ _
a MBPWR d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Tracy, Brian d (1944- ). e Autor 1 n 99010255
245
1 0
a A teraz ... stwórz wielką firmę : b 7 sposobów maksymalizacji zysków na każdym rynku / c Brian Tracy & Mark Thompson ; przekład: Urszula Zinserling.
250
_ _
a Wydawnie w nowej szacie graficznej.
260
_ _
a Warszawa : b MT Biznes, c 2017.
300
_ _
a 210 stron ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
650
_ 7
a Przedsiębiorstwo x organizacja 2 JHP BN
650
_ 7
a Zarządzanie strategiczne 2 JHP BN
650
_ 7
a Zysk 2 JHP BN
700
1 _
a Thompson, Mark d (1957- ). e Autor 1 n 2007055786
700
1 _
a Zinserling, Urszula. e Tłumaczenie 1 n 2005009692
710
2 _
a MT Biznes. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-8087-320-9
970
_ _
a Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich - twarzą w twarz - wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki "krok po kroku" oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:Zostać wielkim liderem - i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty Opracować doskonały biznesplan - i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze Proponować świetne produkty lub usługi - dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku Obmyślić genialny plan marketingowy - i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów! Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.
980
_ _
a 658.1/.5
980
_ _
a 005.2