PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Sensorycznie każdego dnia : propozycje zajęć dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
LDR
02867cam a2200361 i 4500
001
n 20190513150856098609
005
20231214122045.0
008
190513s2018____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788380801509
035
_ _
a MD..20190513150256058916.
040
_ _
a SIEDL 004/HKT c SIEDL 004/HKT d SIEDL 004/MS e rda d GRJ_GRM d SOCH_SOM
100
1 _
a Meier, Christine c (psychoterapeuta). e Autor 1 n 2018295800
245
1 0
a Sensorycznie każdego dnia : b propozycje zajęć dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego / c Christine Meier, Judith Richle ; przekład Marian Leon Kalinowski.
260
_ _
a Gdańsk : b Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, c 2018.
300
_ _
a 221, [1] strona : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Biblioteka SI
504
_ _
a Bibliografia strony 21-25.
650
_ 7
a Dziecko x rozwój psychofizyczny x zaburzenia 2 JHP BN
650
_ 7
a Integracja percepcyjno-motoryczna x zaburzenia 2 JHP BN
650
_ 7
a Terapia zabawą 2 JHP BN
700
1 _
a Kalinowski, Marian Leon. e Tłumaczenie 1 n 95201550
700
1 _
a Richle, Judith. e Autor 1 n 2018092031
710
2 _
a Harmonia Universalis. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012020770
830
_ 0
a Biblioteka SI 1 t 2012202054
920
_ _
a 978-83-8080-150-9
970
_ _
a Autorki niniejszej książki, ergoterapeutki, przygotowały praktyczną pomoc dla każdego zainteresowanego problematyką zaburzeń przetwarzania sensorycznego u dzieci. W publikacji przedstawiły w przystępny sposób najważniejsze informacje o wspomnianych zaburzeniach (oparte na teorii integracji sensorycznej A. Jean Ayres) oraz propozycje zajęć, skategoryzowane według obszarów stymulacji sensorycznej, które można zrealizować bez dużego wysiłku i zbędnych kosztów. Zawarły tu również wiele przydatnych wskazówek dla rodziców na temat trudnych sytuacji w życiu codziennym. Książka została tak zaprojektowana, by zachęcić do aktywnego uczestniczenia w procesie terapeutycznym, między innymi poprzez notowanie na niezapełnionych stronach własnych pomysłów i modyfikacji zabaw, te ostatnie bowiem z łatwością dostosujemy do indywidualnych potrzeb dziecka. Takie podejście wzmacnia współpracę między terapeutą a rodzicem, przyczyniając się do intensywniejszego i radośniejszego rozwoju małych pacjentów.
980
_ _
a 616.89