PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU |
Sensorycznie każdego dnia : propozycje zajęć dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
LDR | 02867cam a2200361 i 4500 | |
001 | n 20190513150856098609 | |
005 | 20231214122045.0 | |
008 | 190513s2018____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788380801509 | |
035 | a MD..20190513150256058916. | |
040 | a SIEDL 004/HKT c SIEDL 004/HKT d SIEDL 004/MS e rda d GRJ_GRM d SOCH_SOM | |
100 | a Meier, Christine c (psychoterapeuta). e Autor 1 n 2018295800 | |
245 | a Sensorycznie każdego dnia : b propozycje zajęć dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego / c Christine Meier, Judith Richle ; przekład Marian Leon Kalinowski. | |
260 | a Gdańsk : b Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, c 2018. | |
300 | a 221, [1] strona : b ilustracje ; c 24 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Biblioteka SI | |
504 | a Bibliografia strony 21-25. | |
650 | a Dziecko x rozwój psychofizyczny x zaburzenia 2 JHP BN | |
650 | a Integracja percepcyjno-motoryczna x zaburzenia 2 JHP BN | |
650 | a Terapia zabawą 2 JHP BN | |
700 | a Kalinowski, Marian Leon. e Tłumaczenie 1 n 95201550 | |
700 | a Richle, Judith. e Autor 1 n 2018092031 | |
710 | a Harmonia Universalis. 4 pbl e Wydawca 1 n 2012020770 | |
830 | a Biblioteka SI 1 t 2012202054 | |
920 | a 978-83-8080-150-9 | |
970 | a Autorki niniejszej książki, ergoterapeutki, przygotowały praktyczną pomoc dla każdego zainteresowanego problematyką zaburzeń przetwarzania sensorycznego u dzieci. W publikacji przedstawiły w przystępny sposób najważniejsze informacje o wspomnianych zaburzeniach (oparte na teorii integracji sensorycznej A. Jean Ayres) oraz propozycje zajęć, skategoryzowane według obszarów stymulacji sensorycznej, które można zrealizować bez dużego wysiłku i zbędnych kosztów. Zawarły tu również wiele przydatnych wskazówek dla rodziców na temat trudnych sytuacji w życiu codziennym. Książka została tak zaprojektowana, by zachęcić do aktywnego uczestniczenia w procesie terapeutycznym, między innymi poprzez notowanie na niezapełnionych stronach własnych pomysłów i modyfikacji zabaw, te ostatnie bowiem z łatwością dostosujemy do indywidualnych potrzeb dziecka. Takie podejście wzmacnia współpracę między terapeutą a rodzicem, przyczyniając się do intensywniejszego i radośniejszego rozwoju małych pacjentów. | |
980 | a 616.89 |