PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju
LDR
05133cam a2200397|i 4500
001
n 20190709103047077474
005
20231214122114.0
008
190709syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788301205348
035
_ _
a MD..20190709102822030195.
040
_ _
a WA 510/ADD c WA 510/ADD d WA 510/ADD e rda d WAR_BIA d SOCH_SOM
100
1 _
a Kauf, Sabina. e Autor 1 n 2004049907
245
1 0
a Zarządzanie marketingowo-logistyczne : b kontekst zrównoważonego rozwoju / c Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c copyright 2019.
300
_ _
a 146 stron : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliografia na stronach 137-146.
521
8 _
a Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
650
_ 7
a Logistyka gospodarcza 2 JHP BN
650
_ 7
a Marketing x zarządzanie 2 JHP BN
650
_ 7
a Przedsiębiorstwo x zarządzanie 2 JHP BN
655
_ 7
a Podręczniki akademickie 2 JHP BN
700
1 _
a Kramarz, Marzena. e Autor 1 n 2007140634
700
1 _
a Sadowski, Adam. e Autor 1 n 2002064740
710
2 _
a Wydawnictwo Naukowe PWN. 4 pbl e Wydawca 1 n 01072524
920
_ _
a 978-83-01-20534-8
970
_ _
a Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.
980
_ _
a 005.51
980
_ _
a 339.138
980
_ _
a 658.1/.5
980
_ _
a (075.8)