PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Historia ZSRR od rewolucji do rozpadu
LDR
02568cam 2200277 i 4500
001
n 20150525123531026379
005
20231214121043.0
008
150525s2006____pl_|||a|||||||001|||pol_d
020
_ _
a 8304047799
040
_ _
a POZN U/AC c POZN U/AC d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Marples, David R. 1 n 94001322
245
1 0
a Historia ZSRR od rewolucji do rozpadu / c David R. Marples ; przeł. [z ang.] Irena Scharoch.
260
_ _
a Wrocław [etc.] : b Zakład Narodowy im. Ossolińskich - Wydawnictwo, c cop. 2006.
300
_ _
a 383, [1] s. : b il. ; c 25 cm.
504
_ _
a Bibliogr. s. 345-367. Indeksy.
651
_ 7
a ZSRR x historia 2 JHP BN
700
1 _
a Scharoch, Irena. e Tł. 1 n 00042359
710
2 _
a Zakład Narodowy im. Ossolińskich. 1 n 97047650
920
_ _
a 83-04-04779-9
970
_ _
a Do powstania tej książki w znacznej mierze przyczyniła się moja macierzysta uczelnia. Przede wszystkim chciałbym złożyć wyrazy wdzięczności Wydziałowi Humanistycznemu i jego biuru ds. rozdziału funduszy stypendialnych przy University of Alberta, który pokrył koszty moich dwóch pobytów w Moskwie w latach 2000-2001. Prodziekan Harvey Krahn i kierownik katedry Robert W. Smith wspierali mnie przez cały czas na wiele sposobów (nie bez znaczenia było to, że zwolniono mnie z niektórych obciążeń dydaktycznych). Wielokrotnie mi pomagała Linda Bridges, sekretarka w naszej katedrze. Od chwili, gdy związałem się z University of Alberta, prowadzę tu zajęcia z historii Rosji w XX w. Rzadko się zdarza, by autor przyznał, żerna zobowiązania wobec swoich studentów, ja jednak chciałbym zadedykować tę książkę moim pierwszym doktorantom. Podczas dyskusji na ćwiczeniach narodziło się wiele pomysłów, między innymi w czasie zajęć na temat stalinizmu oraz radzieckiej polityki zagranicznej, prowadzonych w garnizonie w Edmonton dla Royal Military College of Canada. Wnikliwe spostrzeżenia majora Johna L. Bin-nsa, zgłaszane w trakcie tego drugiego kursu, wykorzystałem w niniejszej książce. Nieocenionej pomocy udzieliło mi wielu studentów, zwłaszcza Stella Severin, Ilya Khineiko, David Dolff i Taras Kurylo; a Aya Fujiwara - wsparcia.
980
_ _
a 94(47+57)