PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Four Wielka Czwórka : ukryte DNA : Amazon, Apple, Facebook i Google
LDR
02850cam a2200445 i 4500
001
n 20190322130221001402
005
20231214122023.0
008
190322s2018____pl_|||a|||||||001|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788380623255
035
_ _
a MD..20190322125314077474.
040
_ _
a SZCZ M/ESZ c SZCZ M/ESZ d KR 7/MNs e rda d WA 14/PTs d KR 048/PK d SOCH_SOM
100
1 _
a Galloway, Scott d (1964- ). e Autor
245
1 0
a Four Wielka Czwórka : b ukryte DNA : Amazon, Apple, Facebook i Google / c Scott Galloway ; przełożyła Jolanta Kubiak.
260
_ _
a Poznań : b Dom Wydawniczy Rebis, c 2018.
300
_ _
a 367, [1] strona : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Indeks.
650
_ 7
a Amazon.com 2 JHP BN
650
_ 7
a Apple. Inc 2 JHP BN
650
_ 7
a Facebook 2 JHP BN
650
_ 7
a Globalizacja 2 JHP BN
650
_ 7
a Google 2 JHP BN
650
_ 7
a Internet x aspekt ekonomiczny z Stany Zjednoczone 2 JHP BN
650
_ 7
a Manipulacja (psychol.) 2 JHP BN
650
_ 7
a Marketing elektroniczny 2 JHP BN
650
_ 7
a Przedsiębiorstwo x zarządzanie 2 JHP BN
650
_ 7
a Społeczeństwo informacyjne 2 JHP BN
650
_ 7
a Sukces 2 JHP BN
651
_ 7
a Stany Zjednoczone y 21 w. 2 JHP BN
700
1 _
a Kubiak, Jolanta. e Tłumaczenie 1 n 99010762
710
2 _
a Dom Wydawniczy REBIS. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-8062-325-5
970
_ _
a Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję uciekaj albo walcz i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
980
_ _
a 658
980
_ _
a 339.138