PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Dzieci z zaburzeniami łączonymi : ADHD, trudności w nauce, zespół Aspergera, zespół Touretta, depresja dwubiegunowa i inne zaburzenia
LDR
05579cam a2200385 i 4500
001
n 20190513124056005624
005
20231214122045.0
008
190513s2007____pl_|||||_|||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788360215432
035
_ _
a MD..20190513123403087145.
040
_ _
a WR U/hb c WR U/hb d WR U/dl d WAR_BEM d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Kutscher, Martin L. e Autor 1 n 2007148945
245
1 0
a Dzieci z zaburzeniami łączonymi : b ADHD, trudności w nauce, zespół Aspergera, zespół Touretta, depresja dwubiegunowa i inne zaburzenia / c Martin L. Kutscher, Tony Attwood, Robert R. Wolff ; tłumaczenie Robert Waliś.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo K. E. Liber, c 2007.
300
_ _
a 252 strony ; c 21 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
490
1 _
a Biblioteka Rodzica i Pedagoga
650
_ 7
a Dziecko x psychologia 2 JHP BN
650
_ 7
a Dziecko x rozwój psychofizyczny x zaburzenia 2 JHP BN
700
1 _
a Attwood, Tony d (1952- ). e Autor 1 n 2006091351
700
1 _
a Wolff, Robert R. e Autor 1 n 2007130764
700
1 _
a Waliś, Robert. e Tłumaczenie 1 n 2002098014
710
2 _
a Wydawnictwo K. E. Liber. 4 pbl e Wydawca
830
_ 0
a Biblioteka Rodzica i Pedagoga 1 t 2007068380
920
_ _
a 978-83-60215-43-2
970
_ _
a ``Od 18 lat Kutscher diagnozuje często współwystępujące schorzenia neuropsychiatryczne takie jak ADHD, zaburzenia ze spektrum autystycznego, trudności w nauce czy depresję dwubiegunową. Jego przystępnie i zrozumiale napisany poradnik opisuje ogólne zasady diagnozowania i terapii tych zaburzeń u dzieci; kolejne rozdziały książki dotyczą różnych schorzeń i przybliżają czytelnikom przyczyny i objawy zaburzeń, ich wzajemny wpływ na siebie oraz sposoby leczenia``. Library Journal ``Dodające optymizmu studium świata młodych ludzi schwytanych w sidła zaburzeń łączonych, które pomaga rozpoznawać objawy schorzeń, zrozumieć ich przyczyny i podejmować skuteczną terapię... Po zapoznaniu nas z najnowszą wiedzą na temat przyczyn poszczególnych zaburzeń, Kutscher odsłania przed nami konkretne strategie działania i wskazówki... To stabilny i efektowny fundament, na którym można budować dalszą wiedzę na temat zaburzeń rozwojowych. Jednak zarazem jest to książka na tyle bogata w treść, że może stanowić także samodzielne źródło informacji``. Kirkus Reports ``To żaden sekret, że ludzie doświadczający zaburzeń natury neurologicznej zazwyczaj zmagają się z całą gamą problemów neuropsychiatrycznych. Tajemnicą jest natomiast, gdzie kończy się jedno schorzenie, a zaczyna drugie... Ta książka bardzo ułatwia zrozumienie ludzi z zaburzeniami rozwojowymi i udzielanie im pomocy. To będzie prawdziwy klasyk!``. Lianę Holliday Willey, pisarka ``Czytałam tę książkę ze szczerym wzruszeniem. Jako rodzic kochanego, psotnego, utalentowanego i często nie rozumianego młodego człowieka, który zmaga się z całą gamą rożnych zaburzeń, z ogromną przyjemnością sięgnęłam po poradnik, który opisuje sytuację taką, jaka ona rzeczywiście jest... Dra Kutschera trzeba pochwalić za unikalne wyczucie złożonego, a często także frustrującego świata dzieci z zaburzeniami łączonymi``. Jacqui Jackson, rodzic i konsultantka ds. autyzmu ``Dr Kutscher nie tylko czyni trudne informacje łatwiejszymi do zrozumienia, ale robi to z unikalną dozą zrozumienia i współczucia. Z całego serca polecam tę książkę wszystkim nauczycielom i rodzicom mającym do czynienia z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Będę ją popularyzować``. Heidi Bemhardt, badaczka zajmująca się tematyką ADHD ``To przełomowa, wspaniała, świetnie udokumentowana i znakomicie napisana książka o często niezrozumianych zaburzeniach. Zawiera wiele użytecznych wskazówek dotyczących terapii. Prawdziwe dzieło literackiego geniuszu``. Gayle M. Bell, specjalistka ds. edukacji ``Kutscherowi sprawnie udaje się zarówno wywołać współczucie dla chorych dzieci, jak również z optymizmem pokazać, jak wielką rolę mogą odegrać troskliwi rodzice i nauczyciele. To wspaniałe znaleźć jedną książkę, którą można polecić rodzicom szukającym pomocnych informacji dotyczących kilku różnych zaburzeń dotykających ich dziecko``. dr Leslie Packer, psycholog, specjalistka ds. zespołu Touretta
980
_ _
a 616.8
980
_ _
a 159.9