PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Inteligencja ekonomiczna w działalności usługowej
LDR
02766cam a2200373 i 4500
001
n 20231213091654053342
005
20231214123059.0
008
231213syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788320825466
035
_ _
a MD..20231213090850070555.
040
_ _
a SGH c SGH d SGH d WA N d KR U d SGH d LUBL KUL d WA N d KR U d ELBLAG M
041
0 _
a pol b eng
100
1 _
a Skąpska, Elżbieta. e Autor
245
1 0
a Inteligencja ekonomiczna w działalności usługowej / c Elżbieta Skąpska.
260
_ _
a Warszawa : b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, c copyright 2023.
300
_ _
a 173, [3] strony : b ilustracje ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliografia, netografia na stronach 119-124.
546
_ _
a Streszczenie w języku angielskim.
650
_ 7
a Ekonomia behawioralna 2 JHP BN
650
_ 7
a Inteligencja (psychol.) 2 JHP BN
650
_ 7
a Przedsiębiorstwo usługowe x zarządzanie 2 JHP BN
650
_ 7
a Inteligencja sztuczna 2 JHP BN
650
_ 7
a Usługi x socjologia 2 JHP BN
655
_ 7
a Monografie 2 JHP BN
710
2 _
a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-208-2546-6
970
_ _
a Przedmiotem dociekań naukowych w monografii były rodzaje inteligencji składające się na inteligencję ekonomiczną w działalności usługowej z podziałem na branże. Poruszono tematykę piętnastu czynników mogących wpływać na rozwój inteligencji ludzkiej. Ponadto przeanalizowano oddziaływanie sztucznej inteligencji w branżach usługowych z uwzględnieniem szans i zagrożeń. Ekonomiczne podejście do usług rozszerzono, korzystając z innych dyscyplin naukowych, sygnalizując subdyscypliny ekonomii w kontekście prowadzonej działalności. Podjęcie problemu inteligencji ekonomicznej w usługowej działalności gospodarczej oparto na realizacji założonych celów i zadań - utworzono koncepcję inteligencji ekonomicznej z uwzględnieniem specyfiki usług. Opracowano wskaźnik usługowej inteligencji ekonomicznej i zaprezentowano modele ewolucyjno-inwestycyjny oraz powiązań inteligencji ekonomicznej z działalnością usługową. Zgodnie z wynikami badań zdecydowana większość (powyżej 75 ) badanych poparła posiadanie specjalnych zdolności ważnych dla prowadzenia działalności gospodarczej i bycia przedsiębiorcą. Oznacza to, że pracownicy są przekonani o konieczności rozwijania rodzajów inteligencji w celu prowadzenia działalności gospodarczej i przyjmowania ról właściciela czy kierownika organizacji, w tym usługowej.
980
_ _
a 338.46
980
_ _
a 159.95