PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOŻYCZALNI DLA DOROSŁYCH I MŁODZIEŻY

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Etykieta w biznesie : praktyczny poradnik savoir-vivre`u
LDR
04773cam|a2200301|i 4500
001
n 20151125104230001402
005
20231214121153.0
008
151125s2015____pl_|||a|||||||000|||pol_d
020
_ _
a 9788324683536
040
_ _
a WA 72/08AK c WA 72/08AK d WA 72/08MR d Ł 30/EDs d WAR_BIA d SOCH_SOM
100
1 _
a Jarczyński, Adam. 1 n 2010132222
245
1 0
a Etykieta w biznesie : b praktyczny poradnik savoir-vivre`u / c Adam Jarczyński.
250
_ _
a Wyd. 2 rozszerzone.
260
_ _
a Gliwice : b Wydawnictwo Helion, c 2015.
300
_ _
a 263 s. : b il. ; c 21 cm.
490
1 _
a Onepress Exclusive
930
_ _
a Exclusive (Gliwice)
504
_ _
a Bibliogr. s. 262-263.
650
_ 7
a Kultura pracy 2 JHP BN
650
_ 7
a Obyczaje towarzyskie 2 JHP BN
655
_ 7
a Poradniki 2 JHP BN
710
2 _
a Wydawnictwo Helion. 4 pbl 1 n 2006033806
830
_ 0
a Onepress Exclusive 1 t 2005015627
920
_ _
a 978-83-246-8353-6
970
_ _
a Lektura książki Adama Jarczyńskiego prowadzi do konstatacji oczywistej jedynie dla wąskiej grupy socjologów i historyków obyczaju, a zadziwiająco nieznanej szerszemu gronu czytelników: dobre maniery służą celom praktycznym, wygodzie i zdrowiu zawsze pozostają też w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem i dobrym sercem. Książka okazuje się przyjemna w czytaniu i bez wątpienia pouczająca. Ze spokojnym sumieniem można polecić ją do porannego przeglądania nad tostem i filiżanką kawy, ale też potraktować jako wstęp do bardziej systematycznych studiów, prowadzonych samodzielnie lub w ramach jednego z kursów savoir-vivreu. Rzecz niezwykle wartościowa i całkowicie unikalna na gruncie polskiej literatury przedmiotu.
980
_ _
a 395
980
_ _
a 331.101