PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1 |
Bądź jak Martyna
LDR | 02300cam a2200301 i 4500 | |
001 | n 20210303125259087145 | |
005 | 20231214122433.0 | |
008 | 210303syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788328084216 | |
035 | a MD..20210303124850096195. | |
040 | a ola d SOCH_SOM | |
100 | a Paszkiewicz, Anna. e Autor | |
245 | a Bądź jak Martyna / c Anna Paszkiewicz ; ilustracje Katarzyna Urbaniak. | |
260 | a Warszawa : b Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, c copyright 2021. | |
300 | a 47, [1] strona, [1] karta tablic : b ilustracje ; c 21 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
490 | a Książkożercy. Poziom C | |
655 | a Opowiadanie dziecięce polskie y 21 w. 2 JHP BN | |
700 | a Urbaniak, Katarzyna d (1986- ). e Ilustracje | |
710 | a Grupa Wydawnicza Foksal. 4 pbl e Wydawca | |
830 | a Książkożercy. n Poziom C, p Dla Książkożerców | |
920 | a 978-83-280-8421-6 | |
970 | a Książkożercy to trzypoziomowa seria przeznaczona dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem. Opowiadania dostosowane zostały do ich umiejętności i doskonale sprawdzą się przy pierwszych samodzielnych próbach czytelniczych.Zosia marzy o zostaniu sławną podróżniczką. Gdy dorośnie, zamierza odwiedzić wszystkie najciekawsze miejsca na świecie i przeżyć wiele przygód, jak jej idolka - Martyna Wojciechowska. Żeby się do tego dobrze przygotować, dziewczynka postanawia zapoznać się z biografią podróżniczki. Co sprawiło, że Martynie udało się osiągnąć tak wiele wspaniałych celów?Tom "Bądź jak Martyna! " na poziomie C przeznaczony jest dla Książkożerców, czyli dzieci, które nie mają problemu z czytaniem wszystkich liter, rozumieją sens zdań złożonych, radzą sobie z czytaniem dłuższego tekstu, nie zniechęcają się, natrafiając na wyrazy mogące sprawić mu trudność ortograficzną.Książki na poziomie C zawierają słowniczek trudnych wyrazów, użycie wszystkich dwuznaków i liter ze znakami diakrytycznymi, dłuższe zdania złożone, wprowadzenie trudnych ortograficznie wyrazów. | |
980 | a 821.162.1-93 |