PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Biblioteczka Montessori : 100 pomysłów jak odkrywać świat
LDR
02546cam a2200421 i 4500
001
n 20190125102523070904
005
20231214121953.0
008
190125syrig____pl_|||a|||||||000|||pol_d
003
_ _
MATEO_Group
020
_ _
a 9788328133235
035
_ _
a MD..20190125100943081449.
040
_ _
a WA N c WA N d SOCH_SOM
041
1 _
a pol h fre
100
1 _
a Herrmann, ?ve. e Autor e Fotografie
245
1 0
a Biblioteczka Montessori : b 100 pomysłów jak odkrywać świat / c tekst i zdjęcia Eve Herrmann ; tłumaczenie Hubert Górski.
260
_ _
a Warszawa : b Wydawnictwo Egmont Polska, c copyright 2018.
300
_ _
a 219, [4] strony : b ilustracje ; c 20 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
504
_ _
a Bibliografia na stronach [222-223].
650
_ 7
a Czas 2 JHP BN
650
_ 7
a Fizyka 2 JHP BN
650
_ 7
a Geografia 2 JHP BN
650
_ 7
a Metoda Montessori 2 JHP BN
650
_ 7
a Rośliny 2 JHP BN
650
_ 7
a Wychowanie przedszkolne x metody 2 JHP BN
650
_ 7
a Zwierzęta 2 JHP BN
655
_ 7
a Wydawnictwa dla dzieci 2 JHP BN
700
1 _
a Górski, Hubert. e Tłumaczenie 1 n 96000269
710
2 _
a Egmont Polska. 4 pbl e Wydawca
920
_ _
a 978-83-281-3323-5
970
_ _
a Nie masz pomysłów, w jaki sposób przekazać dziecku wiedzę o otaczającym świecie i jak zachęcić je do nauki? Proponujemy innowacyjne metody nauczania, zebrane przez Eve Hermann, specjalistkę metod nauczania Marii Montessori, wg której uczenie się polega na działaniu. Nie trzymajmy się sztywnych reguł. Pozwólmy dzieciom badać, dotykać, budować i czuć się częścią Ziemi.W tym poradniku znajdziesz propozycje 100 pomysłów-konspektów, które pobudzą Twoje dziecko do empirycznego poznawania świata, obserwacji, szukania odpowiedzi na nurtujące je pytania, wyciągania wniosków z doświadczeń. Książka krok po kroku pomaga pogłębiać i rozbudowywać zasób wiadomości dziecka.Eve Hermann zwraca uwagę na trójstopniowość przygotowania lekcji, opisuje jak wykorzystywać i prezentować karty edukacyjne, znajdujące się w zestawach Biblioteczki Montessori oraz jak przeprowadzać doświadczenia, aby zainteresować młodego odkrywcę.
980
_ _
a 373.2