PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21
KATALOG KSIĘGOZBIORU ODDZIAŁU DLA DZIECI NR 1 |
Kodowanie z Minecraftem : buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia
LDR | 02183cam a2200349 i 4500 | |
001 | n 20190311131039076711 | |
005 | 20231214122017.0 | |
008 | 190311s2019____pl_|||a|||||||000|||pol_d | |
003 | MATEO_Group | |
020 | a 9788301202064 | |
035 | a MD..20181207145200005624. | |
040 | a WA N c WA N d SOCH_SOM | |
041 | a pol h eng | |
100 | a Sweigart, Al. e Autor | |
245 | a Kodowanie z Minecraftem : b buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia / c Al Sweigart ; przekład Małgorzata Dąbkowska-Kowalik. | |
260 | a Warszawa : b Wydawnictwo Naukowe PWN, c 2019. | |
300 | a XXVII, [1], 281 stron : b ilustracje ; c 23 cm. | |
336 | a Tekst b txt 2 rdacontent | |
337 | a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia | |
338 | a Wolumin b nc 2 rdacarrier | |
521 | a Dla dzieci od lat 10 (i ich rodziców). | |
650 | a Informatyka x stosowanie 2 JHP BN | |
650 | a Minecraft 2 JHP BN | |
650 | a Programowanie (informat.) 2 JHP BN | |
700 | a Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata. e Tłumaczenie | |
710 | a Wydawnictwo Naukowe PWN. 4 pbl e Wydawca | |
920 | a 978-83-01-20206-4 | |
970 | a Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę - szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy!W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych! SPAN class="MIN9CA"> | |
980 | a 004.43 |